Friday, December 2, 2011

Melihat keindahan dari kekaburan...

.





Bukan salah mata atau skrin anda. Memang foto itu seninya begitu... ala-ala catan minyak.

Aku saja nak lihat keindahan dari sudut kekaburan pula.

Melihat dari perspektif yang berbeza.

Kerana pada pendapat aku, keindahan tak hanya dinikmati dari ketajaman warna. Ia mungkin boleh dihayati dari kekaburan rasa.







.

7 comments:

Water Lily said...

atau veersi hitam putih

Aku said...

Kak Lily,
hitam putih pun satu keindahan juga...

AZANI said...

yang putih tu macam laksa rupanya..

sepa said...

gambar nih, nak tengok, kena guna cerminmata 3D, kan.?

*burung tuh, namanya Punai.?

Aku said...

Azani,
tu paip air la... laksa mende besor burung? kakakaa





Sepa,
haah, kena guna cermin mata 3D.
Burung Murai... kakakaka...
apalah ko ni, sendiri punya pun tak kenal..

tasekM said...

burung punai dgn pipit sama ke...?
ke lain...?




.

Aku said...

TM,
punai besar... pipit kecik, itu yang aku tau.

Pernah dengar burung Kelicap?

Aku pun keliru apa beza burung Ciak dan Pipit.

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com