Friday, March 2, 2012

Skodeng betina yang tak malu....

.

Inilah dia betina berbulu putih. Dia bukan nak terkam aku. Dia sedang bertinja dan lihatlah wajahnya yang selamba.







Dia bukan sekadar betina biasa tetapi aku syak dia juga yang kerap mengencingi kasut-kasut aku dan berak di dalam pasu pokok limau purut aku. Dia berbuat begitu mungkin untuk tarik perhatian arwah Jagad yang mungkin masih ada saki baki bau feromon pada jeriji pintu rumah aku. Dulu, betina itulah yang membuatkan Jagad hilang punca dan tak keruan. Terlalu angau sehingga membelakangi aku dan mama.


Nah, setelah ketiadaan jagad, sekarang betina itu yang angau....






.

7 comments:

tasekM said...

yg ko ambik gambor dia berak tu kenapa bhai...?
tertekan member.



.

Aku said...

TM,
aku selalu nampak air kencing jer.. sekarang aku nak tgk dia kencing depan aku... harap2 lepas ni dia malu nak kencing kasut aku lagi

AZANI said...

hormon jantan dia terlebih...
biasnya yg jantan spray sana sini buat paris wilayahnya...

AZANI said...

aku syak dia sembelit , itu yang merah hidungnya...ha ha ha

Aku said...

azani,
itu yg aku geram tu... Jagad dah tak ada pun dia masih datang lagi....

sepa said...

Kucing pemalu. :)

Aku said...

Sepa,
kucing tak tau malu la..
kalau malu, dia sembunyikan mukanya....

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com