Wednesday, May 16, 2012

Nasi Itik Panggang

.

Aku makan Nasi Itik Panggang di Restoran Mohd Chan Abdullah di Seksyen 15, Shah Alam.
Nasi tu rasanya macam nasi. Yang menariknya ialah itik panggang itu rasanya macam itik.






Itu je yang aku nak beritahu...





.

15 comments:

tasekM said...

timun dia ada rasa timun tak..?

kah kah.




.

Aku said...

TM,
Adaaaaa... mesti adaaa...

tapi aku order wantan mee masak kicap.
aku suka kicap... keh keh keh

johari said...

xpenah sya mkn itik.sedap ke?ada rasa mcm ayam?oklah sy singgah melawat dan follow yg ke 98.ok.

Aku said...

johari,
Kalau yangminat, sedap juga la... rasa macam daging burung, ada hanyir2 sikit. setakat ni aku cuma boleh telan itik panggang. itik masak kari atau rendang belum boleh masuk lagi. ada hanyir sikit...

Tijah said...

nasib baik tak itik rasa lembu

Aku said...

Tijah,
kih kih kih.... kat China aku dengar ada...

sepa said...

terima kasih. sungguh berinformasi.

:p

gadisBunga said...

ooo..baru aku tau...

:p

Aku said...

Sepa,
kat sana ada manuk itik tak?




GB,
apa lagi... terjahla....
ko suka itik ke?

sepa said...

manuk tuh ayam la bang.!

asal dr bahasa Iban, kot.! tp dirasmikan,
satu swak guna tuk bahasakan ayam.

itik, tetap itik.

*aku suka itik masak apa sekalipun, sbb dagingnya liutkenyal.
bila ratah rasa cam karnivor, ganassss!!!

:)

Aku said...

sepa,
manuk tu bahasa jawa la..
manuk tu kalau jawa maksudnya 'burung'...

aku suka daging ruak-ruak... kenyal-kental dan kena makan secara ganassss gak...

Fadhilah Maarif said...

sedapnya.

Aku said...

FadhilahM,
tapiii.. aku tak makan. Anak yg makan... hiihi

ASH said...

Bangi pun ada Mohd Chan Abdullah..tapi itik dia rasa macam duit terbang...
hahaha

Aku said...

Ash,
sekali sekala tak apa kut...
kita orang pun makan gilir-gilir... kali ni dia makan, lain kali aku makan ... hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com