Sunday, May 27, 2012

Salam- salaman...

.

SALAM PETANG AHAD...


Aku kepanasan di dalam bilik.
Di luar juga panas aku tengok. Aku jengah sebenarnya.


SEMOGA MALAM INI MALAM YANG INDAH DAN DINGIN.


5 comments:

SM said...

kalau macam tu, mari la sama-sama kita menunaikan solat mintak hujan. atau pun pergi kedai beli air-con. amacam?

tasekM said...

mlm kang cuaca dingin.
ko tetap panas, kan..?

:p




.

Aku said...

SM,
aku dah cuba beli aircond... tapi time aku nak beli je, musim hujan dah datang.... dah 2 tahun macam tu... hahaha




TM,
bergelumang dgn selimut memang memanaskan... kan?

sepa said...

ini syair ke.?! seloka ke.?!

:p

Aku said...

Sepa,
tak...

itu kata-kata orang yang tengah panas otak dan fikiran...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com