Sunday, June 3, 2012

Lain macam sedapnya....

.
Perghhh....! Wa cakap lu.
Sedap sungguh rib-eye black pepper steak tu.
Sungguh bertaraf donia..!!!

Sebab orang yang belanja makan.


di Pizza vs Satay


Pekena pula dengan Limenade Soda... dan sebelum tu, Hawaian Pizza yang lebih nanas dan kurangkan ayam (nanas tu traded-off dengan ayam... hahaha)






.

7 comments:

tasekM said...

asik org je belanja ko kan..?

:p



.

Tijah said...

ok minggu depan aku datang dgn tas

sepa said...

cantik pisau eh. bulih bawak balik,tak.?!

ckLah @xiiinam said...

Mujur sedap lain macam...
Jangan sedap macam lain...


:-)

Aku said...

TM,
kalau aku yg belanja aku tak tulis le, sebab ikhlas...



tijah,
kalau nak g situ, ajak aku sekali... jgn lupa...




sepa,
ko ingat boleh buat macam kat flight MAS ke ? hahaaha



cklah,
kalau macam lain, aku dah sakit perut... hahaha

gadisBunga said...

meh banje aku pulak... :D

Aku said...

GB,
hah.. dah tiga orang ni, ko, TM dan tijah...

apa kata korang bertiga pakat2 belanja aku sorang... mesti sedap aku rasa la..

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com