Friday, June 15, 2012

Untuk dia...

.



Dia...
Yang menjadikan mentariku ceria
dan malamku, bulan tersenyum bahagia
hanya dengan ketawa manjanya


Dia, isteriku....










.

12 comments:

~♥ iella ♥~ said...

so sweet..


http://fadthnwan.blogspot.com/

tasekM said...

hr jumaat mmg laki syg lebih sikit...

keh keh.




.

sepa said...

oya... malam tadi malam jumaat... :)

*bergegar jantung baca eh.!

gadisBunga said...

walaweh.

kawin nanti aku akan paksa laki aku tulis cemni jugak!

mula2 aku suh dua buat blog dulu. hahaha!

gadisBunga said...

*dia. :D

tasekM said...

GB... nizam tu ada 3 kosong beb...


kah kah.




.

Nizam.Ariff said...

iella,
kena sweet-sweet...
baik kita yang puji isteri daripada lelaki lain yang puji, kan..? hahaha







TM,
takde mendenyaaa.... hahaha




Sepa,
aku cabar ko sms ayat2 tu kat mem ko... ada brani? hahaha

Nizam.Ariff said...

GB,
Tengah berkapel-kapel la lagi banyak ayat2 macam tu kan?
hah.. cepat2 kapel, nanti ko dapatlah ayat2 camtu....





TM,
Hep...! malu GB kat aku karang... hahaha

ASH said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH...
.
.
.
.
ye laa ye laa..
aku tahu ler..
malam Jumaat karang sajak!
..
.
.
Subuh Jumaat sujud sajaddah tak?
.
.
.
ISHHHHH....

ASH said...

Ooii TAS..
HAHAHAHA

ader ker orang berkenan kat GERGASI tubuh sasa ni?

hahahahaha

ckLah @xiiinam said...

"Meeeeeoowwwww!"





...kata kucingku.

Nizam.Ariff said...

Ash,
Bini kena puji selalu, daripada kena puji dek orang lain... keh keh keh...




Cklah,
dan dan tu juga bertukar jadi kucing manja eh... hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com