Tuesday, July 3, 2012

Hari yang indah.... hari ini

.

Jam 7.42am hari ini



Aku ingin abadikan kelopak cahaya mentari pagi yang kuat bersinar tetapi masih lembut mengelus pipi.

Tetapi jangan ditanya diwaktu tengahari dan petang nanti bagaimana rupa matahari !






.

15 comments:

LydSunshine said...

Tu je? Pendek benor.

Nizam.Ariff said...

LyDS,
nak tulis panjang-panjang nanti tak ramai yang sudi baca... hahaha

tasekM said...

dah pendek aku tak reti komen lah pulek...



.

Nizam.Ariff said...

TM,
kalau panjang2 senak lak nak menaipnyerrr.... keh keh keh

Fadhilah Maarif said...

cantik!

ckLah @xiiinam said...

Terasa sejuk dinginnya...

Nizam.Ariff said...

FadhilahM,
Aku sengaja letakkan matahari tu betul2 di atas bumbung kereta di hadapan... hahaha




cklah,
....dan tengahari tadi pula hujan menyejukkan mukabumi... dan malam ini... malam ini... ahhh!

sepa said...

pemandangan yang seperti kita bukak kompartmen sejukbeku petisejuk dan merenung melewati lapisan plastik eskrem asam boi yang sedang membentuk kristalkristal ais...


sungguh dingin dan menyegarkan...!!!

(*saja komen panjang sket... kot kot TM nak tambah komennya... hehe)

Nizam.Ariff said...

sepa,
tm mmg buat aiskrim assam boi...
dia mesti sejuk-beku setiap hari, ye tak?

sepa said...

ha ah... ko mintak la eskrem assam boi satu...

apsal TM senyap jer ar... awalnya dia tdo... cer ko callingcalling...!

Nizam.Ariff said...

sepa,
kat sana hujan kot.... tido awallah... hahaha

SM said...

nampak gaya, kau seorang yang cintakan unsur-unsur asli alam semulajadi. walau pun terjahan jejari maatahari pagi di tengah kesibukan jalanraya, kau tetap kagum. tahniah.

Nizam.Ariff said...

SM,
aku konservatif walau dalam arus kemodenan yg rakus ini...

SM said...

aku suka pemikiran yang konservatif walau kadang-kala dikatakan ketinggalan zaman.

Nizam.Ariff said...

SM,
kadang-kadang kita cuba menahan arus perubahan tetapi selalunya gagal... huhuhuhu

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com