Wednesday, July 25, 2012

Kesinabungan tentang kereta yang berpusing selepas kemalangan tempohari....

.

Ada satu entri sebelum ini tentang kemalangan yang menyebabkan sebuah kereta telah berputar 180 derajah. Di dalam foto itu, kereta yang tersadai itu tak mempunyai tayar kerana telah dirembat dek kutu.

Semalam, begini pula jadinya...




Keempat-empat pintu telah tiada, 'trunk lid' atau bonet belakang juga tiada,.
Aku syak sikit hari lagi, batu-bata yang galas badan kereta tu je yang tinggal.







.

14 comments:

tasekM said...

kah2.

minggu depan sila up date eh...

:)



.

Nizam.Ariff said...

TM,
aku syak, 2-3 hari dia pun 'hood' depan tu pun hilang, itu belum intai enjin lagi tu.. hahaha

SM said...

kalau aku, aku target dia punya seat belakang. letak kat depan rumah, boleh buat port lepak petang-petang.

Nizam.Ariff said...

SM,
Fuh... idea ko memang bernas.
kena pulak deopan rumah tu ada pokok pelam sedang2 rendangnya...

doc said...

aku nak stereng

Nizam.Ariff said...

doc,
steering?
plastiknya dah berkerak la weh....
hahaha

sudipVSsenduk said...

entah2 batu-bata tu pun ada makcik yg ambil buat tenggek pasu bunga :)

Nizam.Ariff said...

sudipVSsenduk,
ye la tu kut... nak buat tungku masak rendang hari raya pun boleh gak tu.... hahaha

sepa said...

ko tak usha usha kot kot ada yg bulih buat tripod. :p


.

Nizam.Ariff said...

sepa,
kot ye pun, tripod tu dibuat dari aluminium.. ringan weh...
tak sanggup aku nak usung besi karat ke sana ke mari buat tripod. baik aku gunakan dahan pokok je.. pakai buang... hahaha

LydSunshine said...

Ternyata kat situ ramai mat drug. Nanti last skali awk boleh buat gambar sebelum dan selepas. Heheh.

Nizam.Ariff said...

LyDSunshine,
aku akan cuba.... kalau rangkanya masih ada.
aku takut nanti akhirnya ada kutu yang bakar kereta tu...

I wonder, who is the owner? Dia tak nak lagi kereta tu ke?

SM said...

tapi maintenance tinggi sikit la. takut jadi sarang kutu khinzir pulak.

Nizam.Ariff said...

SM,
Alaa... ByGone ada... sembur je ... hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com