Thursday, September 20, 2012

Hanya kerana seketul ayam goreng...

.

Lelaki itu terhenti dari terus menguyah seketul peha ayam goreng apabila pehanya tiba-tiba terasa dicuit-cuit. Dia pun menoleh ke kiri. Ada anak dara sunti yang keletihan dan kelaparan sedang berdiri tegak meminta belas ehsan. Tanpa sepatah kata yang keluar dari mulut lelaki itu (yang terus mengunyah ayam goreng), lelaki itu dongak-dongakkan dagunya bermaksud bertanya 'apa yang kau mahu?'.

Mata si dara sunti berpakaian serba putih dan comot itu hanya memandang tepat pada ayam goreng si lelaki. Akhirnya si lelaki faham. Si dara yang entah anak siapa itu kelaparan. Si dara yang sedang berdiri di sebelah mahu makan ayam gorengnya. Si lelaki itu pun tersenyum.

"Nak ayam? boleh... tapi ada syaratnya."

Si dara yang bertubuh agak kurus itu tidak menjawab. Matanya masih memandang tepat pada ayam goreng. Lelaki itu berikan baki ayam goreng kepada si dara. Tanpa berlengah si dara itu pun melahap ayam goreng itu tanpa pedulikan syarat si lelaki itu.

Lelaki itu tersenyum jahat, gatal. Dia pusingkan badannya menghadap si dara. Tangannya mengusap-ngusap kepala si dara, "kesian... lapar ye...".

Apabila si dara seperti tidak kisah diusap-usap begitu, tangan si lelaki itu menjadi lebih nakal, tangannya mula memicit-micit bahu si dara. Masih tak diendahkan oleh si dara, tangan si lelaki gatal itu pun bertindak lebih jauh. Diurut-urut pula belakang si dara dari pangkal lehernya membawa ke punggung. Walau pun punggung si dara kurang berisi, ia masih mampu membuatkan si lelaki itu terpesona dengan kelembutan daging si dara sunti.


Melihatkan respons yang 'positif' dari si dara, lelaki itu mahu bertindak lebih jauh. Si lelaki pun menoleh kanan dan kirinya, juga belakangnya. Setelah yakin tiada yang syak dengan gelagat kotornya, dia pun merangkul pinggang si dara lalu diangkatnya. Didudukkan si dara di atas pehanya. Kemudian, tangan-tangan lelaki gatal itu terus mengusap-usap, memicit-micit seluruh tubuh si dara sunti. Sesekali si dara sunti menoleh kepada lelaki itu. Hanya seketika, kemudian dia sambung makan ayam goreng tadi.


Tidak cukup dengan itu, tangan lelaki itu meramas-ramas perut si dara dengan penuh geram. Kemudian naik ke dada yang masih lagi putik. Sambil melampiaskan geram dengan sepuas-puasnya, lelaki itu menepuk-tepuk belakang si dara.


Lelaki itu bangun lalu menggendong si dara sunti. Dia mahu bawa si dara itu pulang ke rumahnya setelah dia pasti si dara itu tiada sesiapa. Sambil dia berjalan menuju ke keretanya, tangan lelaki itu tidak putus-putus mengelus-elus belakang si dara sehingga ke punggungnya, dan ekornya yang gebu dan berbulu kembang. Siapalah tuan si dara agaknya....







.

21 comments:

Linda Ismail said...

nak ayam goreng :)

Lady Windsor said...

ceittt aku dah agak, ianya adalah seekor kucing kan...mesti gebu gebas kucen tu!

Nizam.Ariff said...

Linda,
Ko beli lepas tu kita makan sama-sama... hehehe



LW,
hmm.. memanglah ko agak itu kucing.
sebenarnya memang aku nak ko agak itu kucing tapi sebenarnya anak dara sunti Rohignya... amacam, suspens tak?

menarik gak kalau cerita tu belok sekali lepas tu dia belok sekali lagi kembali kepada maksud asal... hmm...

menarik nih... penipuan keatas penipuan adalah kebenaran. hahaha....
cer ko guna konsep ni dalam cerpen ko lak..?

LydSunshine said...

La.. Kucing. Tertipu seketika. Heheh.

Nizam.Ariff said...

LydS,
maaf ya kalau terasa tertipu... tak bermaksud begitu... hahaha

Kesuma Angsana said...

mula2 baca dah agak cam kucing je hehehe

tasekM said...

pesal lately cerita berahi2 je nih...?



.

Nizam.Ariff said...

KA,
kalau aku kata kucing tu cuma perlambangan je,camner? kalaulah si kucing itu sebenarnya adalah anak dara pelarian rohignya camner? ... hahahaa




TM,
tema aku minggu memang berahi-berahi.
minggu depan aku ubah seram-seram pulak... hahaha

sepa said...

kucing makan ayam.! bagila makan ikan rebus ka.?!

*eh. apsal tak gentel2 telinga, cuit2 dagu.?! hehehe...

Nizam.Ariff said...

sepa,
tak terfikir la pulak!, aduuhh...

nampak sangat aku ni bukan lelaki rakus-seks macam ko ek?

hahahaa

jeb said...

banyak pula entry erotika..bil air tertunggak atau terlebih bayar bil?

Nizam.Ariff said...

jeb,
ini konsesi air percuma je baru... hahaha

Lady Windsor said...

Ini entry pasal kuchen, ayam, anak dara rohingya atau air? Konpius aku!

Nizam.Ariff said...

LW,
pasal 'innocence of dara sunti'... kakaka

Lady Windsor said...

ceitt aku rasa nak makann ayam kfc pulak!

Nizam.Ariff said...

LW,
hah... ko makan ayam kfc, nanti aku datang picit-picit bahu dan ekor ek...hahaha

Lady Windsor said...

ko ingat ayam tu macam dara sunti rohingya ker..adehhhh!

Nizam.Ariff said...

LW,
tak... orang yang makan ayam tu.
ayam tu hanya simbolik keperluan asasi hidup yang digunakan sebagai 'umpan' oleh org2 yang berkepentingan... amacam?

Lady Windsor said...

Fenin kepala aku, sekejap ayam, sekejap orang yg makan ayam...huhu!

Nizam.Ariff said...

LW,
hahahaa.. kat situlah twistnya..
aku tak guna 'nasi' sebagai umpan kerana nasi adalah asasi.. semua tahu.
aku guna ayam (sampaikan Sepa komen kenapa kucing makan ayam, tak makan ikan rebus)
sebabnya, orang masih kaitkan ayam dengan si dara....
sedangkan yg aku maksudkan ialah si dara itu sendiri...

kucing? kerana si lelaki buas itu memandang si dara sunti itu hanyalah seperti kucing-kucing gelandangan, yang boleh disepak terajang... cuma kucing yang ini 'cantik' sikit.... hingga menaikkan nafsu...

memang aku guna banyak simbolisme dalam penulisan aku... hahahaa

sepa said...

weh. aku anak nelayan. kita bagi kucing makan ikan jeh. kalau kita buat perumpamaan mestila ikan jadi kiasnya.

contohnya :

ada satu hari aku pergi memancing dengan Dol, kami disapa oleh sorang pompuan (ketika disinggahi oleh beberapa orang pompuan), katanya : 'daripada memancing ikan di air, kenapa tak memancing yang di darat.?!


:)

Iklan 1 - kedai makan kawan2

Iklan 2

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Recent Visitors

Join

BlogMalaysia.com