Sunday, September 2, 2012

Spiderman memang POWERRR..!!!

.


London: Satu ubat yang diperbuat menggunakan cecair bisa labah-labah paling berbisa di dunia mungkin boleh menjadi penawar terbaik mati pucuk.

Penyelidik dari Brazil dan Amerika Syarikat mendapati, bisa labah-labah ‘Wandering Spider’ dari Brazil mengandungi toksin yang membantu aliran darah dan seterusnya menghilangkan mati pucuk selepas 20 minit memasuki sistem tubuh, lapor akhbar di sini. Proses itu sama seperti yang dilakukan ubat anti mati pucuk. Meskipun ubat seperti Viagra, Cialis dan Levitra berjaya membantu ramai lelaki sejak 10 tahun lalu, 30 peratus lelaki masih mendapati prestasi mereka masih sama. Oleh itu, ubat daripada bisa labah-labah mungkin dapat menjadi kaedah lain.

Sumber: bharian.com



Bertuahlah sesiapa yang pernah kena ketit dengan labah-labah. Kalaulah tak mati akibat ketitan itu, bersyukurlah kerana dia bukan sahaja masih bernyawa malah lebih POWER!

Apa kesannya kalau labah-labah ketit wanita pula? Tak ada cerita.

Selepas ini mungkin akan ada ramai jejaka yang sanggup terjerat dalam sarang labah-labah, meronta-ronta... tetapi bukan untuk melepaskan diri. Ia sebagai isyarat untuk memanggil si labah-labah untuk memberikan satu dos suntikan rangsangan pada lehernya...


'...spider, come on! take me... take me higher.. .owh.... '




.

12 comments:

amn said...

patutlah...aku masa krcik dulu selalu tangkap spider masuk dalam kotak mancis...lepas tu sabungkan dgn spider jagoan org lain...spider aku tu tak taulah bisa ke tak, tapi selalu menang...

Nizam.Ariff said...

azani,
ko ada kena ketit tak?
kalau ada, aku jeles... hahaha

sepa said...

spider tak ketit orang, tambahtambah yg macam ko.! kalau dia ketit ko, kenanya ko jadi spiderman, asyik putus jeh tali spider tuh. spiderman ketit orang slim cam aku jeh. yg hensem-maco. hahaha...

eh. ko tangkap, goreng tempura la woi.! :p

Nizam.Ariff said...

sepa,
kalau orang berbadan 'sasa' cam aku, tali spider pun mestilah 'besar'. Jadi, tak ada masalah putus harapan ketika bergayut... kakaka

nanti2 kalau ko jumpa tarantula kat ladang sawit ko tu, poskan ke sini.... aku nak buat satay... hahaha

LelakiSemalam said...

macam best jer...:)

amn said...

akurasa kalau ketittu spider lidi...x bisa...how i wish......eh tak la...kot kalau baka selar..spital aku anti...

tasekM said...

hah. tengok.
azani pun tau main laga spider.
tu hari aku cakap aku main laga spider ko kata aku ganaz.
mana ada.

permainan aliran zaman tu ok...





.

Nizam.Ariff said...

lelakisemalam,
lepas kena ketit baru best..
masa kena ketit sangat tak best.. hahhaa




azani,
ko ada alahan kat spider ke?




TM,
azani tu budak jantan... memang la gitu.
ko tu pompuan.. pi main masak-masak...

LydSunshine said...

Bisa labah2 wandering tu je ke yg bleh hilangkan mati pucuk? Karang org lelaki main terjah je semua labah2 yg dia jumpa, pastu kena ketit dgn labah2 yg bleh bawak mati. Kehkeh.

Nizam.Ariff said...

LyDS,
eh.. ye la... hahahaa
aku ingat tadi tarantula pun ok.
aku pun baca sekali imbas je...

Lady Windsor said...


lama aku tak dengar perkataan ketit..dulu ada doktor bagi tahu aku, ubat mati pucuk ialah buka lampu terang-terang dalam bilik sebelum tdo, jangan sekali-kali padam lampu..gitu je dia kata..la ni ada bisa spider pulak eh...karang terus keras kang tak pasal-pasal...

Nizam.Ariff said...

LW,
pelik2 je petua tu...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com