Tuesday, October 16, 2012

The New Body Arts...

.

Tak perlukan inai untuk lukis-lukis.
Tak perlu bertatoo, bercacah atau mencacatkan badan dengan cara tradisi atau moden.

Hanya perlukan permukaan bercorak yang kita mahukan.

Tekankan kulit kepada permukaan itu selama beberapa minit.
Ketika itu bolehlah bersembang tentang isu politik atau gossip semasa, sambil bertepuk-tampar bahu.
Setelah itu, periksa sama ada kulit telah bercorak atau belum...






 Walla...! Inilah contohnya.

Corak yang dipilih? bunga-bunga timbul di baju
Sedang elok bersembang sambil berpeluk tubuh, tanpa di sedari, inilah hasilnya.
Kalau ada cat air, bolehlah diwarnakan ikut corak itu...

Selamat mencuba ya adik-adik...
Ingat ye, apa yang penting? Kerjasama......







.

16 comments:

cHeRyNa PiReS said...

hahaha...ini buat tattoo cara halal eh? Ada org suka body art...katanya menyimpan memori...ada org suka memori tu dibuang jauh2 dan ada org pulak hanya nak memori sementara.

So, ini kategori mana?

:D

Nizam.Ariff said...

cheryna,
yg ni jenis adhoc kalau tak sempat ... hahaha

Miss Volvo said...

hahahahhaha xnk la buat mcm tu :P

Lady Windsor said...

body art...best nama neh...tapi aku rasa itu bukan body art..hand art maybe..

sepa said...

kerjasama.! kerja bersama, kerja-kerja sama, dan sama-sama berkerja...


ko creative beb. cuma, tang nih aku takmo mencuba.!

Nizam.Ariff said...

miss volvo,
boleh hilang dalam 2 jam.. takpe...



LW,
itu yang kat tangan... belum lagi tunjuk kat celah tengkuk.. hehehe
body art tuu...



sepa,
bab kerja sama-sama atau sama-sama kerja tu yang payah nak dapat.. hahaha

LydSunshine said...

Tapi kesan dia tu kejap je. Kalo kulit elastik mcm aku ni, sekejap je dah hilang. Yg body art toreh dgn pisau tu ko tgk? Itu paling bengong dan menyakitkan aku rasa. Last2 nanti parut tu yang dierang nak.

Nizam.Ariff said...

lyDS,
aku ada tgk...
dan aku terasa ngeri lak... hahaha

Lady Windsor said...

beb, celah tengkuk? ceitt ngeri siot...ada ke patut cucuk cucuk jarum kat situ..alangkan kat lengan pun haku dah ngeri, apatah lagi tengkuk...walaupun doktor pernah nak cucuk drip kat leher aku...gilos dr tu..

Nizam.Ariff said...

LW,
apa kata cucuk kat tengkuk?
body arts beb.. body arts kat tengkuk... hahahaa

Lady Windsor said...

iskk mengarut aaa kat tengkuk..baik cucuk lidah terus..ada kan?

Nizam.Ariff said...

LW,
ada.... tu yang panjat gua batu tu..

Lady Windsor said...

Bhahaha itu dah confirm hapus dosa...kikiki

Nizam.Ariff said...

LW,
tambah dosa adalah... hahahha

amn said...

dato' th fadzilah kamsah kata mereka yg berjamtangan di tangan kanan hebat.tambah body art...lagi hebat....ha ha

Nizam.Ariff said...

azani,
ye ke?
hahahaa

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com