Monday, November 19, 2012

Memoir di pagi Isnin pula...

.


"Entah kenapa, aku terasa meja dan kerusi aku di pejabat ini sejuk sungguh..!"

Kata aku kepada diri aku sendiri. Aku harap tak ada orang lain yang dengar...









.

13 comments:

nizamsani said...

punggung basah agaknya.

Nizam.Ariff said...

nizamsani,
bocor sana-bocor sini... hahaha

smbotak said...

pekena kopi tarik dengan tubuh dibaluti jaket bundle...

tasekM said...

anak yg nk ambik keputusan UPSR.
bapak yg seram-sejuk lebih2...

:D




.

sha83@kaizer said...

Errrr ..nasib baik tak dengar apa-apa ..sekadar baca saja entri ni ... :P
ada anak UPSR ke? ke sendiri ambik UPSR ? :P

gadisBunga™ said...

tak pakai pampers la tuh!

Nizam.Ariff said...

SM,
wuih... sejuk2 pekena kopi memang kaw!


TM,
Aku sejuk sebab lain... dah lama tak masuk opis nih.... hahaha


Sha,
Haah.. anak ambik UPSR...


GB,
Hahaha... komen tak bleh blah!
Pakai kain lampin cotton 3 segi jeh.. hahaha

Jna marcello said...

sama laa dgn Na ..
sbb keadaan cuaca skrng KAN?

Nizam.Ariff said...

Jna,
haah...
dan sebab aku dah tak semangat nak keje... hehehe

sepa said...

sejuk yer.! nak panas panas yer.! bulih jugak le, walaupun bukan hari khamis.!!!

.

Nizam.Ariff said...

sepa,
adegan panas dan berahi tak boleh ada kat opis... .hahaha

Lady Windsor said...

Kalu ko nak tau, kerusi meja di pejabat aku setiap hari boleh bercakap...even dinding pun boleg berbisik apatah lagi pc dan henpon..

Nizam.Ariff said...

LW<
ko ada ambik ubat Valium ke abih semua boleh bercakap?
keh keh keh

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com