Monday, December 17, 2012

Dialog si walit sawah disuatu pagi yang sejuk...

.


+ : Sejuklah. Nak tumpang kepak ko sikit, boleh?
-  : Jangan nak menggatal...!!!

+ : Bulu aku nipis, tak kembang macam korang...
-  : Jangan...! Nanti dia orang ingat kita gay...




[ Sila catatkan dialog yang sesuai ]



.


17 comments:

Jna marcello said...

HAHAHAHA
jgn nty dyeorg egt kita gay tuu sumpah lawak ;D

Lady Windsor said...

eee yang paling kanan tu...handsome sangat..sebab tu dia sombong dan menonong je kan...hihi..

Nizam.Ariff said...

Jna,
kira2nya massuk la dialog tu kan..?


LW,
Hah, baru aku perasan... .dia buat2 macho time aku snap foto dia tu agaknya...

bukankosong said...

kah kah kah

Nizam.Ariff said...

bukankosong,
... kesian... dia sejuk tapi disalah erti.. kakaka

Watercolour said...

Lain kali bawaklah sweater.

smbotak said...

+: bro, bulu baru ke. beli kat butik mana?
-: terajang nak...?

LydSunshine said...

Tak reti plak nak buat dialog. Tapi kalo ada give away, mesti aku akan jadi tetiba je reti. Hehe.

Nizam.Ariff said...

Watercolour,
sweater yg diperbuat dari bulu burung walit gak eh....



SM,
whooaaa... ganas tu. tapi kalau kena penerajang pun dia tak jatuh ke tanah, dia terbang balik...



LyDS,
Ooo.. perlukan motivasi juga ek....
aku tak ada mende yang di 'give away'... tak ada sesuatu yang istimewa dan sesuai selain perhargaan daripada aku... hahaha

sudipVSsenduk said...

+: Ala, baru 3.. masih ada 1 kekosongan

-: dasar jantan

Nizam.Ariff said...

Sudip,
Hahahaha.... sungguh 'gender bias'...

amn said...

+apa ke hal deme main ola kat sawah kita?
-ntah! dah takde padang gamaknya?

Nizam.Ariff said...

azani,
hahaha,.... itu punca malaysia kalah dgn Siam... berlatih kat bendang...

ASH said...

+ eh, ataih pala ada kutu ker tu?
- mana der..
.
.
.
(5 ekor burung TADIKA nak masuk kelas. tengah tunggu cikgu!)

Nizam.Ariff said...

Ash,
kalau 5 burung nak masuk tadika, takdenyer nak berbaris elok duduk diam2 gitu... hahaha

ASH said...

5 ekor burung TADIKA yang ketakutan dan baru nak masuk TADIKA...baik jer...lepas 5 hari baru tak dok diam!

Nizam.Ariff said...

Ash,
Ooo.. ye ke....
Dia orang dah dapat kawan baru kan? Hahahaa

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com