Thursday, December 6, 2012

Obses sungguh...

.

Tak. Aku bukan begitu.




Aku dapat pun secara percuma. Masa itu negara kita sedang diancam SARS. Jadi, dimana-mana kita akan dapati hand sanitizer dan ia diberi percuma. Kemudian, aku terimbas kembali ... bahawa dunia semakin kerap diancam oleh bencana yang muncul dari tanah, dari angin, dari air... cuma belum dari langit. Ancaman itu semakin kerap sejak akhir-akhir ini.




.

9 comments:

sudipVSsenduk said...

tak pernah dapat free, asik kena beli je...

Nizam.Ariff said...

Sudip,
dah diluar musim kut...
aku punya tu stok lama....

Lady Windsor said...

aku pun ada banyak hand sanitizer tu...tak abes pakai..

ya kan...bencana dari alam..alam murka pada penduduk sarwajagat yang tak pernah tahu berterima kasih..

Aishah Jahirah said...

xdpt free pun....
manusia dah banyak lakukan kerosakan atas muka bumi...

sepa said...

depa kata, kalendar Mayan tuh tak betul.!

tasekM said...

aku tak pernah guna mende alah nih...

Tijah said...

kekadang org yang hygenic sgt ni yang senang kena sakit...

Jna marcello said...

SANITIZER ni mmg Na akan pakai setiap hari..rasa lebih bersih tgn selepas menggunakannya eceh~! mcm nk iklan pulak ;D

Nizam.Ariff said...

LW,
Bencana semakin kerap... huhhhuh takutttt...


Aishah,
manusia rakus... kalau pakat ambik sikit2 untuk sekadar hidup dah la kan? ini semua nak jadi billionaire, tu yang jadinya...


Sepa,
Hah, ye ke???
So, tak jadilah simpan Sardin, susu tepung, beras menjelang 21.12.12 ni eh...



TM,
aku pun jarnag guna.. tu yang ada lagi tu walau dah dekat 2 tahun...



Tijah,
yup, sebab kuman yang baik dan jahat semuanya lenyap sekali...


Jna,
jangan jadikan macam losyen dah la... hahaha


Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com