Thursday, February 28, 2013

Kita terus bermain dengan perasaan...

.



Orang kata,
Biar derita dilapis suka
Biar duka berlapik ria
Jangan dibiar dilihat mereka
kerana kita tidak tahu apakah nanti
mereka menangis atau ketawa
jika terlihat wajah sebenar kita.

Jadi,
sorokkan, pendamkan, jauhkan emping rasa itu ke pojok gelap hati
kelam disitu nanti akan memujuk
dan jika tak termakan pujuk, menangis ia
menangis semahu-mahunya
tapi tanpa air mata, dan pada wajah mesti ada ketawa


Aku?
Aku cuba cari wujud pojok kelam hati itu, jika ada...
jikalaulah ada....
Hahahahahahahahahaa....

(dan aku ketawa, anda percaya aku ketawa?)







.

15 comments:

Nizam.Ariff said...

aku demam...
sudah 2 hari aku demam.

sepa said...

ko demam yer...

*eh, ko kan bulih jelmakan diri. nah!, sekarang ko jelmakan diri sebagai orang yang tak demam. hehehe...

kenapa tetiba ko jadi manja ar.?!


.

Nizam.Ariff said...

sepa,
dah lama sangat pakai topeng lelaki macho... .sampai masanya aku terasa penat. Aku nak jadi diri aku buat seketika... nak manja2 pulak... hahaha

tasekM said...

sepa, dia kalau demam mmg manja.
bukan.
mengada sebenarnya.

:p




.

Nizam.Ariff said...

TM,
Jap, nak panggil wife:
Mamaaaaaa...... cepat la balik... huhuhhu

CiKPuaNLawA said...

alolooo.... demam eyhhh....cian nye diaaa...

dah2... bangun...!!!
pegi menyangkul kat kebun.. keluar peluh.. nnti baek lah demam nya tu....mengade sungguh....

hahahaa....

Nizam.Ariff said...

CPL,
karang menyangkul sambil batuk terkokol-kokol... laaagiiii nampak kesian... hahaha

sepa said...

TM, ko jangan usik dia. dia tengah demam memang manja-mengada... hehehe. nak menagis la konon.! uweeeekssss.!!!

LydSunshine said...

Aku percaya ko ketawa. Mungkin ketawa dlm hati je.

Daddy Ziyyad said...

mai sini aku injek bontot tu dgn ubat demam..FOC...hahaha

tasekM said...

tgk... drdz pun teringin nk tengok bontot ko.
tu la.
manja lagi...






keh2.


.

Nizam.Ariff said...

Sepa,
kat depan ko aku macho je.... kakakaa



Daddy Ziyyad,
Tolong jangan cocok bontot aku dgn PCM Supp....!

Aku terasa ternoda, macam kena liwat pun ada... HAHAHAHHA...



TM,
Kalau cocok guna jarum takpe
Kalau dia bagi PCM Supp a.k.a torpedo tu, aku memang ngeri... terasa kejantanan aku luruh ke bumi... hahaha

Nizam.Ariff said...

LyDS,
Ya.. ya... aku ketawa dalam hati sebelah kanan. hati sebelah kiri mungkin aku menangis....

Daddy Ziyyad said...

Hahahahaha...ternoda eh kalau aku masukkan torpedo Supp PCM...

Nizam.Ariff said...

Daddy Ziyyad,
Besar tu weh... senak peranakan sampai ke hulu hati tuuu... hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com