Thursday, February 21, 2013

Pagi-pagi tadi...

.



Pagi ini,
Aku sandang beg Targus di bahu kanan
Tersandang di hati pula bunga setaman
Kalau kemilau pagi memanah mata
terpanah pula aku dengan asmara


Pagi ini,
Aku isi gelas besi dengan air teh wangi
Terisi hati pula lazat gorengan kekasih hati
Pagi tadi dia melambai aku dan anak pergi
Rindu terus bercelapak mahu tatap wajahnya lagi






[tiada adegan seks terlibat, harap maklum]



.

18 comments:

sepa said...

wahai saudara, hari ini hari khamis.

*aku jugak sandang beg Targus.!

Embun Melati said...

Ewahhh..kasih suami isteri sentiasa bersemi..

Moga berkekalan hingga akhir hayat..:)

Nizam.Ariff said...

Sepa,
bercinta tak kira waktu dan hari...
apabila hormon dah tinggi, sandanglah beg targus ko tinggi-tinggi... hahaha

Nizam.Ariff said...

Embun Melati,
Aminnn.... hahaha

ummuaidan said...

setiap pagi kalau macam nie kan bagus..hari2 jatuh cinta..hari2 nak balik awal...

Nizam.Ariff said...

ummuaidan,
nanti tak bleh fokus kat kerja lak... hahaha

tasekM said...

mama goreng apa pagi nih..?


.

Nizam.Ariff said...

TM,
dia goreng meehoom... seeedaaappppp!
nak sikit?

Tak boleh!... hahaha

Kniedaz said...

entah tu...hari2 kena rindu bukan khamis je...
meehon goreng mesti sedap!

Lola Momon said...

Ari ni aku makan roti canai...abg bai yg lambai aku. Agak2 esok aku dpt free roti tak?

Ellie Mariana Abdullah said...

Ni entri hari Khamis ke (buat-buat muka sengal )...

:p

Ellie Mariana Abdullah said...
This comment has been removed by the author.
Nizam.Ariff said...

kniedaz,
dia masak apa pun sedap...
sebab dia masak berencahkan cinta... hehehe



Lola Momon,
Haah... kalau dia tak bagi free, ko lambai dia balik... hahaha



waterlily,
hari ini hari khamis, esok ada entri lain, In-ShaAllah....

Daddy Ziyyad said...

Ringkasnya:

" aku bawak beg Targus, minum pagi air teh & nasik goreng yg di masa isteri tercinta "

kah kah kah..

ko mmg boleh jadi penulis novel la...

ckLah @xiiinam said...

...hihihi.


Nggak bisa ngomong sih.^-^

Nizam.Ariff said...

Daddy Ziyyad,
Hahahaha... ko potong stim la...

dan aku memang dah tulis 3 buku pun...



cklah,
kalau cklah yang ditujukan kata-kata upama itu, mesti tersipu-sipu malu... kan? hahahaha


.

ASH said...

entry cint munger..

Nizam.Ariff said...

ash,
munger-munger kasih bersemi ...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com