Friday, February 22, 2013

Suasana menjadi panik seketika...

.


Ada seorang lelaki macho berjalan laju mendekati Hasri.

"Kau kena tolong aku, Hasri."
Dalam kelam kabut menyusun nafas, dia menepuk bahu Hasri.

Belum pun sempat Hasri bertanya dan mengetahui cerita lanjut, matanya teralih ke belakang leaki macho itu. Lelaki itu juga menoleh sama. Di belakangnya, Kak Ton sedang berdiri sambil membetul-betulkan tudung dan baju kurung.

"Cuba tengok Kak Ton ni..... Kak Ton comel taaakkKKKK...?"


Lelaki macho itu jadi serba salah.
Manakala Hasri pula menekan-nekan perutnya yang tiba-tiba serasa berangin...






.

16 comments:

sepa said...

salam Kak Ton. Kak Ton, nak ke mana?!

Nizam.Ariff said...

sepa,
Kak Ton nak pegi kenduri kahwen, nokk...

smbotak said...

Hasri faham, lelaki macho tu tak sampai hati nak bagitau yang kak ton pakai baju terbalik...

Nizam.Ariff said...

SM,
Kah kah kah...
Marah Kak Ton malam karang... tak caya tunggu masa buletin utama...

sepa said...

kak Ton mulut laser tuh... potppetpotpet.! hahaha

Nizam.Ariff said...

sepa,
aku tak nak ngumpat Jumaat2 nih... kita tgk je la kalau iklan tu kelauar malam nanti... aku syak ada keluar.... hahaha

Kay said...

mana kak ton tak cantik... jual sekotak 270, beli tga kotak dh 750... kesian mak saya, anak dia tak mampu nak belikan

cik kaki ketawe said...

hoho...mengapakah dengan kak ton? adakah kak ton a.k.a kak limah jugak? hoho...

fifie said...

Sekarang nie memang Kak Ton menjadi trending di facebook ke? Hahaha

Nizam.Ariff said...

Kay,
Mahal ek? aku ingat dalam 50-100 je...


cik kaki ketawe,
Kalau nak tau, kena tunggu iklan kat TV la... kalau Kak Ton muncul, jangan lari tau... dengar baik2... hahaha




Fifie,
tak tau lak kalau kat facebook sebab aku tak ada FB... tapi kat rumah aku dah jadi viral la... cuba la check...

Kniedaz said...

Aku ketinggalan zaman ke? Sapa kak ton?

Nizam.Ariff said...

kniedaz,
ianya satu teka teki....
ingat dialog Kak Ton tu ek... hahaha

tasekM said...

'kak ton nih.. kalau dekat tv orang nampak besar.... tapi bila tengok betul2 kak ton ni kecik comel...'

hohohoho...




.

Nizam.Ariff said...

TM,
Ko dah tgk iklan tu ke?

Aku tak sanggup nak pandang Kak Ton masa dia tanya tu.. .sampai sekarang aku tak kenal muka Kak Ton... hahahaa

tasekM said...

kulit dia mmg halus tegang tapi percayalah, mama jauh lebih comey..



.

Nizam.Ariff said...

TM,
Ye ke..?
Nanti kalau Kak Ton panggil, aku beranikan diri nak tengok ... hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com