Wednesday, February 20, 2013

Sudah ke belum hari ni? Kalau sudah, tolong jawab...

.

Tulisan pada dinding di sebuah tandas awam...






Cubalah anda jawab sejujurnya....


Kah kah kah....



.

20 comments:

trah zain said...

podio depa nih,, vandalism2!!! haha

tasekM said...

ah! tipu aa...
apsal aku punya satu kaler je..?

kah2.



.

Aya Yus said...

depa tak tahu, tak baik tgk taik.. kahkahkah...

Nizam.Ariff said...

trah zain,
haah... vandalisme... grafiti...


TM,
bilik air gelap tak bukak lampu kut...cer ambik gambor, kita semua tengok sama2 kalernya... kakakaa



Aya Yus,
Makruh... makruh tuu...

LydSunshine said...

Hahahaha... sape la punye keja ni. Tgh stone kot org yg tulis ni.

Nizam.Ariff said...

LyDs,
Dia tak ada benda nak buat di dalam tu agaknya (selain meneran) ... hahaha

Kniedaz said...

ceh! itu pun nak tulis ka? tulis nombor henpon takpela jugak

ASH said...

Orang tu bodoh satu hal laaa kan..
.
.
.
Ni ada pulak orang pi ambil gambark apa yang dia tulih, pastu buat entry lagi promote dalam blog...
.
.
LAGI LAAAAAAAAAA!!

ASH said...
This comment has been removed by the author.
Daddy Ziyyad said...

kah kah kah kah kah...

vandalisme pelawok!

Lola Momon said...

Lamanya ko cangkung sampai sempat mentelaah..kah kah kah

ckLah @xiiinam said...

Haih...dalam tu pun nak main kamera juga. Hihj

Tijah said...

gua best memerut sampai pejam2 mata. so tak tengok lak kaler apa...

cik kaki ketawe said...

err...ok no comment...

hahahaha..hailaaa...dasat vandelisme ni...hoho...isuu ni di bahankan...hahaha

Nizam.Ariff said...

kniedaz,
yg tulih no handphone pun ada tapi tak sanggup nak ambik foto sebab ada ayat-ayat perangsang bersama-samanya... hahaha



Ashley,
ye laaa... aku sedar aku bodoh 2x5.
hari semalam memang hari bodoh saya, encik...



Daddy Ziyad,
macam manalah dia boleh keluar idea macam tu... hahaha


Lola Momon,
aku tak cangkung... tulisan tu kat atas.... kena berdiri.. keh keh keh...



cklah,
handphone kena ada dalam kocek, kalau tak nanti kena rembat... hahhaa



Tijah,
Memang syahdu cara ko memerut tu ek.. .hahaha



cik kaki ketawe,
isu sejagat tu.... hahaha

Embun Melati said...

Apa ni apa ni??Tak faham tak faham!

hahahaha

Nizam.Ariff said...

EMbun Melati,
tak payah faham... benda kotor je nih.... hahaha

sepa said...

aku tak tergamak untuk tengok warnanya... aku hanya ambik baunya sahaja...

*baunya, sama sahaja setiap hari. bau katak mati kena rebus dan periuk kukus.! :)

sepa said...

typo : dan sepatutnya 'di dalam'

Nizam.Ariff said...

Sepa,
weh... sup kaki katak orang cina kata sedappppp....
so, bau ko punya tu sedap la...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com