Saturday, March 30, 2013

Grafiti di atas sungai...

.



Bukan aku yang buat tapi.





.

12 comments:

ummuaidan said...

ini mesti illegal nyer kerja kan....sapa buat..?

Daddy Ziyyad said...

lawa juga grafiti nya

Nizam.Ariff said...

ummuaidan,
betul.. (angkat 3 jari)
kita tak buat...
orang lain yang buat...



Daddy Ziyyad,
cuma dia buat ditempat tak ada orang nak tengok...

ckLah @xiiinam said...

Kau ambik Pen. Seni SPM boleh dapat A+ ni... :)

aza ni said...

cantiklah mr dino

Nizam.Ariff said...

cklah,
entah2 orang tu memang dapat A+ ....



Azani,
bukan kau yang buat...

Lady Windsor said...

perghh..siap complete nama ko kat situ..bangga aaa...bila la ada org nak buat graffiti LW ni..

Nizam.Ariff said...

LW,
Hahaha... kena cari nama glamer sikit la kut...

sepa said...

ada tak kat maner2 depa tulih SEPA.?!

.

Nizam.Ariff said...

sepa,
Tak dak!
Blom femes lagi kut...

aza ni said...

tak kose I nak grafiti ni,dino

sepa ada, tapi tambah h kat belakang

Nizam.Ariff said...

azani,
hahaha.... lukis sendiri tak aci.

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com