Saturday, March 23, 2013

Hari-hari nak makan...

.

Jom Patin...!
Di restoran yang sama... Temerloh Catering di Dataran Otomobil seksyen 15, Shah Alam.



Pada kali ini aku ambil kepala Patin pula


Pucuk Ubi masak Tempoyak dan Ceper sebagai ulam


Gulai Daging Salai, dah siap-siap semangkuk macam ni harganya RM5


Mama-muah-muah pilih sayur kanngkung goreng belacan, lauk kongsi-kongsi

Foto-foto itu sebagai pembuka selera untuk makan tengahari ini.
Sebabnya, aku makan Patin ni pada minggu lepas.





.

9 comments:

Ena's Palace said...

Slamat menjamu selera nizam...

ummuaidan said...

sedap tuh ikan patin..feveret aku...

Daddy Ziyyad said...

kau panggil ulam tu CEPER?
aku panggil KACANG BOTOL.

Penutup botol kaca aku panggil ceper..:)

oshinz said...

hehe.. kite panggil tu keceper.

Nizam.Ariff said...

Ena,
Awak juga....makan sedap2 taw.. hahaha


Ummuaidan,
meh cepat balik Malaysia.... hahaha



Daddy Ziyyad,
Erk.... terbalik pulak?



Oshinz,
Yessss..... kita seguru... hahaha

BUNDA a.k.a KN said...

assalam, ermm, sedapnyer...memang selera kampung betul ni..kene dengan tekak..

Nizam.Ariff said...

Bunda,
yup... tapi kalau patin kolam belaan yang lemak kat perut warna kuning, aku kurang gemar sikit sebab berbau tanah. Tapi kadang2 aku bedal je...

Lady Windsor said...

Ceper?aku panggil kacang botol...

Nizam.Ariff said...

LW,
Kacang tu tak ada bentuk botol pun...
kalau ceper tu sebab pepenjuru tu leper... hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com