Friday, March 22, 2013

Pasar Bunga Shah Alam pada setiap akhir bulan

.

Setibanya aku di simpang lampu berisyarat di depan Masjid Biru, aku sempat merakamkan bayangan papan tanda ini dalam bentuk digital jenis VGA.




Pasar bunga Shah Alam akan diadakan pada hari Jumaat, Sabtu dan Ahad setiap minggu terakhir setiap bulan. Lokasinya? err... aku tak nampaklah pulak. Sebabnya, bukan itu yang aku nak utarkan di sini.


Aku nak bawa anda semua berfikir tentang soalan dari sebuah bank: esok masih ada?





.

5 comments:

ummuaidan said...

tidak dpt diketahui hinggalah esok...:)

Nizam.Ariff said...

ummuaidan,
dan esok lusa oulak kena tuggu lusa la ek..
dari hari ke hari...

sepa said...

depa memang bijak buh iklan. tahun depan pun signbod tuh masih tulis esok masih ada, kan.?! hahaha

Daddy Ziyyad said...

"Esok Masih Ada" tu tagline dari Bank Muamalat..Selalu aku dgr kat radio IKIM. Pasal seruan supaya kita menginfak kan harta kita dalam bentuk wakaf ( Saham Wakaf Selangor).

Jom berwakaf!

Nizam.Ariff said...

sepa,
haah.. .kalau tak pudarlah papan tu


Daddy Ziyyad,
ye ke?
aku dgr radio U-FM je...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com