Wednesday, May 1, 2013

Aku yang di puncak..

.

Dipuncak...

... namun begitu,
bumi tak terpijak, awan tak tersapu
berdiri pula di atas batang yang reput, rapuh.





.

6 comments:

BUNDA a.k.a KN said...

kenapa macam tu...berpijaklah dibumi yang nyata..

Nizam.Ariff said...

Bunda,
macam mana nak pijak, bumi asyik berpusing-pusing laju seperti sejarahnya... takut pening dan muntah...

Kniedaz said...

Kalau dah gitu, buat bahtera, belayar di lautan..tapi kat situ pun pening nak muntah juga...

sudipVSsenduk said...

binatang yg tak ada aeroacrophobia. Burung! Wa caya sama lu...

Nizam.Ariff said...

kniedaz,
tu la.. kalau tak tahan dilambung ombak, jangan bersampan...



sudip,
untuk atasi fobia itu bukan senang
semasa baby burung tu terpaksa terjun dari sarang. kalau selamat, hidup. kalau tak, mampus....

sepa said...

berani ko ambik foto nih, tak risau dihempap batang kelapa.?! hehehe

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com