Thursday, May 30, 2013

Aktiviti bukan di hujung minggu...

.

Sementara menunggu waktu masuknya waktu menonton wayang berjenama ' Now you can see me ', kami pergi menunjal-nunjal sesuatu...


video
video
video



Itulah aktiviti hari khamis yang panas siangnya, hujan malamnya...





.

12 comments:

ckLah @xiiinam said...

Hujan ya malam tadi?


')

Leopard Rosselle said...

best tak now you can see me?

hairul392 said...

Mcm best jer

sudipVSsenduk said...

pandai tunjal kepala orang je...

ummuaidan said...

mcm pro jer sibujang nie main..:)

Nizam.Ariff said...

Cklah,
Hujan renyai-renyai je... hahaha

Leopard ros,
Ok gak la. Tayangan ringan je. Tak de aksi berat pancung2 kepala pun...


Dak ai,
Tunggu raya nanti kuar la...


Sudip,
Ada nombor tak kat kepala tu mcm bola tu? Hahaha


Ummuaidan,
Ada skill gak tu...hehehe

CiKPuaNLawA said...

amboi... main tunjal2 pula...
sekali sekala seronok gak...!!

Nizam.Ariff said...

Cpl,
Bygkan muka musuh kat bola tu, sedap sikit nak tunjal...hehehe

Daddy Ziyyad said...

Lama siot aku tak main snooker..
Dulu zaman student, tiap2 malam main snooker...hahaha..tu pasal aku tak dapat anugerah di Raja ~LOL

Nizam.Ariff said...

Daddy ziyyad,
Dah... jgn salahkan snooker, dia tak salah atas prestasi ko tu... kakaka

sepa said...

pemilihan tajuk sering membatasi fikir aku...!!!

cuba kita olah tajuk di atas :
"Aktiviti bukan di hujung minggu..."

katala tajuk tuh ditulis :
1. "Bukan aktiviti di hujung minggu...", atau,
2. "Aktiviti di bukan hujung minggu...", atau,
3. "Aktiviti di hujung bukan minggu...", atau,
4. "Aktiviti di hujung minggu bukan...".

.
aku agak keempat-empat tajuk tuh, membawa maksud yang sama... yang penting, menunjal-nunjal. hehehe


.
eh, ko dah lama tak main, masih sharp lg ka bro.?!

.

Nizam.Ariff said...

sepa,
tengok tangan la bro.. hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com