Monday, May 27, 2013

Puting Beliung melanggar kami...

.

Kami berhenti.
Hanya jantung kami yang bergoncang mengocak-ngocak darah.
Kesempatan untuk berada di pusat pusaran puting beliung bukan boleh selalu dikecapi.



video



Taklah kuat sangat. Setakat daun-daun dan pasir sahaja yang terbang-terbang.
Tapi kalau aku pakai kain pelikat, boleh kembang kain pelikat aku tu agak-agaknya.
Kembang macam gaya femes Marilyn Monroe pegang gaun ditiup angin gitu...




.

12 comments:

cheqna said...

allahuakbar...

Daddy Ziyyad said...

baru aku tau kau tinggal di Oklahoma...

haha

Nizam.Ariff said...

cheqna,
begitulah agaknya perasaan mereka yang dilanda puting beliung..



Daddy Ziyyad,
hah, tu la...
aku malas la nak cakap lebih2. Sendiri2 mau faham la... kakaka

sepa said...

tiga baris jeh...?!


.

ummuaidan said...

cam real jer..katner tuh?

smbotak said...

tiga baris je sepa, tapi dia punya goyang masa tu mesti berbaris-baris, berlapis-lapis...

kat shah alam? lokasi sebenar? masa? tarikh?

Nizam.Ariff said...

sepa,
walau pun 3 baris, nak habiskan kena pusar tu bersaat-saat panjangnya... hahaha


ummuaidan,
memang real la tu Ummu.
Kat Shah Alam je tu...


SM,
Lokasi: U11, taman perumahan.
Tarikh: hari ini
Masa: 1:25pm

tasekM said...

hohoho...
kalau ko kat luar masa tu bulih terbang tak agak2nya..?


.

tasekM said...

kejap.
kenapa korang bunyi mcm gagak..?

hehe.


.

Nizam.Ariff said...

TM,
Tak boleh terbang kut...
berat lemak... hahaha


Bunyi gagak? itulah bunyi kengerian puting beliung....

Teena Tna said...

Seumur hidup x pernah tgok puting beliung scra life .

Nizam.Ariff said...

Teena,
yang ni kecik je... tak ada masalah.
tapi kalau buka mata, mau jadi buta juga terkena debu pasir agaknya

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com