Wednesday, June 26, 2013

Jerebu dan isu keselamatan...

.






.

11 comments:

sudipVSsenduk said...

lariiii!!!

sepa said...

ada yg boleh tdo jugak tuh.! hahaha

Nizam.Ariff said...

SVS,
nak lari ke mana?
thailand pun dah ada...



sepa,
tido ke pengsan?
hahaha

cinta said...

lari setempat.

Nizam.Ariff said...

cinta,
sama je sedut asap... hahaha

man said...

sabar lah je..heheheh

Nizam.Ariff said...

man,
saja seronok2 je... hahaha

tasekM said...

3 n3 melukis nih...
ko bosan eh..?


:p



.

Nizam.Ariff said...

TM,
Mana ko tau nih?
Hahaha....

ada masanya, aku dah malas nak tulis panjang2... sebab aku rasa orang sekarang suka baca pendek2 je... sebab dia org ada banyak lagi blog nak dibaca... kan?

lepas2 nih aku nak tulis pendek2 je macam Azani tu...

Daddy Ziyyad said...

Sentap Zahid Hamidi tengok kartun kau ni tau!


hahahahahha

Nizam.Ariff said...

Daddy Ziyyad,
Dia tak ada masa nak layan bloggers ... hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com