Tuesday, July 23, 2013

Berdikit-dikit kalau adanya sedikit...

.

Berdikit-dikit kalau dah sedap, jangan nak dihabiskan sekali 'rap'.

Itulah pesan yang biasa aku (atau mungkin sebahagian kita) ketika kecil-kecil dulu, agar berjimat cermat dan beringat-ingat sebab orang lain pun nak merasa juga.

Jadi, eloklah kita catu...





Kejamkah?




.

13 comments:

NANG NOR AZIMAH LONG NADZRI said...

haha,tak kejam sangat , tapi kejam la sikit-sikit :P

Su @ Aya said...

hahaha.. siap ada measuring cup tu! memg kejam.. hahaha

Nizam.Ariff said...

Nang,
demi kebaikan ;)..


Su,
measuring cup tu diguna untuk buat carrot cake sebelum nya...:)..

t.a.t.a said...

elleh. demi kebaikan konon. kebaikan siapa atau kebaikan apa?


kebaikan poket kah?

Nizam.Ariff said...

Tata,
untuk kesihatan...

t.a.t.a said...

oo tak terpk pulak tang tu.


hohoho.


btw, air tu memang manis. kena campur dengan air kosong.

Nizam.Ariff said...

Tata,
ya, air potong kaki namanya.

Qashmere said...

sharing is caring

Nizam.Ariff said...

Qash,
sharing sikit2 je... seteguk sorang, boleh? hahaha

Lelaki said...

kejam sangat...hahaha

secangkir madu merah said...

jgan nak kejam sangattt.. sebaik2nya minum air kosong je..

aza ni said...

berapa sukatannya?

Nizam.Ariff said...

Lelaki,
hahaha...



SMM,
Habis tu, tak payah minum yang itu?
Lagi kejam... hehehe


Azani,
50cc + 25cc air biasa... hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com