Sunday, September 22, 2013

Aku dan mereka semua...

.




Aku dan Ahad...
Seolah-olah sepasang kekasih yang sedang hangat bercinta.
Sekali kupeluk, amat payah untuk dirungkaikan belitannya.


Aku dan Isnin...
Seperti si dungu mencari inai
Kalau selisih, aku tak kenal


Aku dan Jumaat...
Bak pungguk merindui bulan.








.

9 comments:

NANG NOR AZIMAH LONG NADZRI said...

tak kira la hari apa , yang penting hari cuti dan tak da class..yang tu paling best..hoho

sudipVSsenduk said...

Hari Jumaat lepas lunch paling best... berbunga2 hati

Nizam.Ariff said...

Nang,
kalau dalam kes kami ni, bercuti tapi gaji masih berjalan...


SvS,
Hmm... anniversarry ke nih?
Tapi lunch.. dan hari Jumaat...takkan celebrate anniversary.
Hah! Ni mesti kes dapat autograf artis terkenal... ek?

t.a.t.a said...

kau tak adil! baru 3 dah macam ni perangai.

ish ish ish.

Nizam.Ariff said...

Tata,
kan ke aku dah kata, adil tidak boleh diukur dengan bilangan nombor... hahaha

t.a.t.a said...

tang nombor tu aku tengok kemudian, tapi..

ish kau memang tak adil la!

Nizam.Ariff said...

Tata,
hahaha....

sepa said...

Aku dan Rabu, kepala seolah terasa ngilu...


.

Nizam.Ariff said...

Sepa,
aku syak Rabu adalah hari bertemu boss... hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com