Thursday, September 19, 2013

Inilah ceritanya....

.


Rangkuman cerita bergambar... setiap gambar tiada ada kena mengena. Yang kena hanyalah orang yang mengambil gambar-gambar tersebut.



Cabinet  Meeting... atau Mesyuarat di kabinet


Pokok dalam batu pun boleh hidup, inikan pula... (sila sambung)
 
Seperti yang ditulis, ia BUKAN majlis pemerkosaan ekonomi Bumiputera


Sekian dulu buat masa ini. Aku tak mampu nak cakap banyak-banyak, aku batuk dan sakit tekak. Cakap sikit, batuk yang banyaknya...




.

17 comments:

Ummu Amar said...

nice!pada bahasa ada cerita/iktibarnya :)

t.a.t.a said...

fisherman's friend dear?

sudipVSsenduk said...

air limau suam pun ok

Rai Ourkizuna said...

itu bukan dalam batu.. atas batu.. hahaha..

ummuaidan said...

yg aku nampak tuh majlis PEMERHASAAN yer? sori lah taknampak sgt..:)

suka suka said...

Makan vitamin c 1000mg atau minum jus kedondong insyaallah..

Nizam.Ariff said...

Ummu Amar,
thanks... itu je yg termampu buat masa ni..


Tata,
hari tu ada tapi dah habis, nak beli nanti...


SvS,
Ok. kat rumah ada lemon... sama la tu kan...?


Rai,
tapi akar dia dalam batu... hehehe


Ummuaidan,
yang ditulis tu Pemerkasaan... tapi ada mulut-mulut yang kata pemerkosaan..


SS,
Kat rumah ada vit C... balik karang nak minum.. thanks

tasekM said...

tak senak perut ke yg jerut tali pinggang ketat2 tu..?

hihi.




.

Nizam.Ariff said...

TM,
aku rasa tu bukan talipinggang.. aku rasa tu barut ... hahaha

tasekM said...

kakakaka... ko ni mmg jahanemmm...



.

Nizam.Ariff said...

TM,
Alaaa.. bukan perut aku..
kalau perut aku, akutakut nanti dia meragam.. jenuh pakai pampers lak..

Teena Tna said...

Tu meeting betul ke mesyuarat tingkap??

sepa said...

sekalisekala ko bagi gambar bercerita best jugak eh...!

kejap. betul ke yg boroi tuh bukan ko...?!



.

NANG NOR AZIMAH LONG NADZRI said...

pokok boleh idup la , sebab ad oksigen...tp manusia setakat ad oksigen saja , tak cukup...ye dak ?

NANG NOR AZIMAH LONG NADZRI said...

pokok boleh idup la , sebab ad oksigen...tp manusia setakat ad oksigen saja , tak cukup...ye dak ?

che mid said...

pagi-pagi tengok kaki, tengok batu.. ok lagi.. pastu bila tengok tulisan jadik tak de mood.. camne?

Nizam.Ariff said...

Teena,
Berbincang masalah syarikat secara santai tetapi serius... hahaha


Sepa,
dah tentu aku yang ambik gambor...


Nang,
manusia perlukan kelamin... hahaha


che mid,
huh.. itu parah tu...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com