Saturday, September 21, 2013

Kesulitan amat dikesali... maka bayarlah dulu..

.

Aku tahulah aku kena saman... tapiiiiii...






Tolonglah beritahu aku, apa kaitan saman dengan Borang Pinjaman Jubah Graduan?

Kalau sebab aku tak bayar saman maka tak mampu nak beli kertas, tak mengapa. Aku boleh fotokopi borang nak pinjam jubah tu kat kedai buku.

Borang je pun dah menyulitkan. Belum lagi nak pinjam jubah, ye dak...?





.




11 comments:

BUNDA a.k.a KN said...

ntahlah..bunda tak dapek nak nolong..

Arai Lekir said...

benda-benda konvo macam ni memang leceh

School Of Tots said...

ini cara nak dapat duit saman, kalu tak den tak bayar..dunia kapitalis bro !!

Nizam.Ariff said...

Bunda,
boleh tolong... tolong bayarkan... hehehe


Arai,
Konvo memang leceh... aku boikot.


SoT,
Masalahnya, masa bila dia saman pun tak tau... aku bukan duduk dalam tu pun. Saman ekor kot nih...

Lady Windsor said...

aku tatau berapa banyak kotak aes aku langgor ri tu..hidup adalah untuk membayar..huhu

sepa said...

ada braper langkah semua bro.?

Nizam.Ariff said...

LW,
dahsyat! sampai kotak AES pun kena langgar... kakaka


Sepa,
Ada 3 langkah je kut.... ntah. aku tak ambik tahu sangat..

hairul392 said...

Ader saman ker

Nizam.Ariff said...

Dak Ai,
entah bila aku langgar lalu lintas entahlah... tetiba je kuar saman...

t.a.t.a said...

aku grad masa 2011, tapi tak pergi pun. scroll aku masih di sana. tak tau nak ambil tak?

Nizam.Ariff said...

Tata,
Hahaha.. itu dah kira brutal...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com