Wednesday, November 6, 2013

Minyak Masak Re-Cycle...

.

Dimana ada masalah, di situ mungkin peluang...


Usaha murni oleh Kerajaan Negeri Melaka...



... janganlah nanti ada yang mencari peluang....!








.

9 comments:

Daddy Ziyyad said...

Aku amat risau apa yg kau lukis tu, jadi kenyataan..sebab...this is Bolehland! Apa apa pun, usaha murni Kerajaan Negeri Melaka ni mmg perlu di perluaskan ke negeri2 lain

Nizam.Ariff said...

Daddy Ziyyad,
Kawan aku sedang membeli minyak masak terpakai untuk kegunaan biodiesel... sudah pun bermula buat marketing...

tasekM said...

aku nk pi curi minyak org sebelahlah!

haha.


.

t.a.t.a said...

kak Tas, pastu kau buat goreng nasik. bila nasik kau masin kau cakap la ada hantu kacau kau masak pepagi buta. hahahah.

ingat tak entry tu?

Nizam.Ariff said...

Tasekm.
Jadi org minyak la... Curi minyak. Tak main curi getah sekerap dah...


Tata.
Tas pepagi tak ingat sangat ...hahaha

LydSunshine said...

Ada kumpul gak ari tu, sebab nak bagi je kat kwn husband saya. Dia buat biodiesel ni. Tapi mcm bila nak kumpul tu macam jenuh plak nak dpt sebotol yg 2 kg. Lama2 buang je la. Tak mencapai target betul.

Nizam.Ariff said...

LyDS,
Betul ke dia nak buat biodiesel?
Bukan re-pack?

sepa said...

sepatutnya ikan la yg dicuri...!!!! hahaha


.

Nizam.Ariff said...

Sepa.
Ikan ada kat pasar. Minyak masak pun ada...tapi minyak terpakai mana ada dijual...hehe

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com