Tuesday, December 17, 2013

Lalat oh lalat...

.

Seorang sahabat dalam perjalanan pulang bertanya:

Minta penjelasan fakta terhadap masalah ini.

Seekor lalat berterbangan gembira ke sana sini dalam kapalterbang yg bergerak pada 1000km/hr. Adakah maknanya lalat itu jugak terbang pada kelajuan yg sama atau lebih dr kelajuan kapalterbang? Apakah? Apakah?
Minta jawab.


Itu yang ditulisnya dan dihantar melalui applikasi telefon kepada aku.





.

5 comments:

Kniedaz said...

hah..apa lagi..jawabla..aku pun nak tau

Nizam.Ariff said...

kniedaz,
nantilah aku tulis apa yg aku jawab...

cinta said...

soalan ni pnah terlintas masa dlm komuter beberapa tahun lalu. lepas tu hilang di angin lalu.

Rapunzel Cikilolo said...

lalat tak terbang pun.

die duduk je dalam kapal tu...

haha.

aku main hentam je jawapan ni...

Nizam.Ariff said...

Cinta,
Ooo... lalat pun ada dalam komuter?


Rapunzel,
DIa dah kata, lalat tu terbang sana sini dalam kapal terbang tu... hehehe

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com