Saturday, December 28, 2013

Salah siapa?

.

"Kemudahan ada tapi menyusahkan rakyat! Takkan nak suruh rakyat jalan mengundur..?"

"Sebenarnya awak yang tersalah jalan..."









.

6 comments:

Daddy Ziyyad said...

hahahaha..cuba kau merangkak kat laluan tu

Nizam.Ariff said...

DaddyZ,
Lagi la kerajaan kena marah karang.. hahaha

t.a.t.a said...

hahahahaha. aku gelakkan orang yang sikit² salahkan orang lain. tapi tapak kaki tu pun kind of confusing jugak tau.

Nizam.Ariff said...

Tata,
Tak konpius kalau ikut arah yang betul... kalau dah jalan songsang, semua yang dia lihat jadi tak betul je... hahaha

cinta said...

bila ramai org jalan menyongsang, org yg berjalan betul itu akan dilihat salah.

Nizam.Ariff said...

Cinta,
Itu falsafah yang bernilai tinggi tu... syabasss...!

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com