Friday, December 27, 2013

Siulan...

.


Hasri melangkah masuk ke kedai makan.

'Hari ni kurang memuaskan. Group awak macam mana?' Taip Hasri di what'sapp.

Selang beberapa saat kemudian, telefonnya bersiul.

'Group kami pun sama...dah penat ni.' balas yang diterimanya.

'Kami dah habis usaha...' taip Hasri. Terdengar sayup-sayup bunyi siulan. Hasri dengar betul-betul.

'...'  taip Hasri lagi. Terdengar lagi sayup-sayup bunyi siulan.

'???'  taip Hasri lagi. Seperti tadi, terdengar sayup-sayup bunyi siulan.



Hasri toleh ke belakang...

"Ciss..!"





.



6 comments:

t.a.t.a said...

Aku gemar bersiul. Siulan aku tu aku selalu tujukan kepada para cewek yang lalu lalang depan rumah aku yang berpakaian mencolok mata.

sudipVSsenduk said...

setakat ni whistle notification sound tu yg paling 'cool'

Dr K said...

aku dah tukar sound notification yg bersiul tu...sebab mmg dulu selalu terkeliru dgn org lain punya! hahaha


ps: kau dulu sekolah MRSM Taiping ka?

Nizam.Ariff said...

Tata.
Sib baik aku tak lalu depan ko..haha

SvS.
Terasa dunia dlm satu tone je...

DaddyZ.
Haah...dari form 1-5.

t.a.t.a said...

Kalau kau lalu pun aku buat tak tahu aje. Dah kau bukan cewek. Hahahaha.

Nizam.Ariff said...

Tata,
Bukan eh? Hahaha..

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com