Thursday, January 23, 2014

Big fat juicy... yummy

.

Besarrr...!! Juicy...!





Kalau makan itu, boleh kenyang seminggu. Kalau nak ternak pun boleh tu. Berbaloi baloi.

Nak beli ikan, harga dah mahal. Nak ternak ikan atau ayam pun kena ada kawasan yg luas juga.

Kalau ikan dan ayam mahal, jangan makan ikan dan ayam.
Makanlah ulat...



.

21 comments:

Irfa said...

mak aih
meremang bulu roma tgk
huhu..trauma kalau gini

tasekM said...

tumis dgn kangkung sedap nih..

:p


.

sudipVSsenduk said...

stim lagi yummy, pas tu cicah air asam.. peeerrgh!!

JunAina said...

Tetiba tegak bulu roma...geli wehhh...

cinta said...

dia gemuk sebab makan kangkung.

LydSunshine said...

jgn macam macam ye en nizam. Kalau permintaan ulat meningkat nanti, harga ulat pun akan naik. waktu, barulah kita akan disuruh makan ayam kembali. "kalau harga ulat naik, jgn makan ulat, makanlah ayam"

t.a.t.a said...

Lyd, dah tu kalau ayam tu makan ulat, tak ke ayam tu pun naik jugak rege nya?


ewww.. kembang tekak aku Zam.

Nur Syuhada said...

eeeeeeeeee...gelinya...

Pedasdanmanis said...

hhehe.. goreng pun sodap..

Nizam.Ariff said...

Irfa.
Habis la trmimpi mimpi mlm ni..


Tasekm.
Aku masak, ko makan...?

SvS.
Stim kalu kecut la...haha

Junaina.
Blom panjat tengkuk dah geli..? Haha

Nizam.Ariff said...

Cinta.
Akusyak pun gitu..sbb kangkung tengah murah...haha


Lyds.
Jom ternak ...jd usahawan ulat gundut...

Tata.
Ko jgn mkn ayam...haha

Nur.
Cute la tu...comel tau...haha

Pedasdanmanis.
Kalau di negara jiran mau gak digoreng tu...

Daddy Ziyyad said...

perghhhhhh..gemok gila. mantap!

Rapunzel Cikilolo said...

loya tekak aku bile tenung betul2... sebab dari jauh nampak mcm petai...

Nizam.Ariff said...

Daddyz.
Aku nak syor kat dia pegi slimworld la...haha

Rapunzel.
Petai???!!
(garu-garu kepala)

Kniedaz said...

baja apa ko bagi kat pokok ko tu? sampai ulat makan pun gemok?

Nizam.Ariff said...

Kniedaz.
Organik je...bukan serum

nyanyisunyi said...

mak aih besarnya..eiii meremang bulu roma..

Muhammad Taufiq said...

Hye, saya suka baca blog awak, baru2 ni saya baru blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

Nizam.Ariff said...

Nyanyisunyi,
tapi... Nampak cute..!


Mohd Taufiq,
Ok, bro...

aza ni said...

montel

Nizam.Ariff said...

azani,
Hah!!!... itulah perkataan yg tepat!

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com