Friday, January 31, 2014

Sarapan di pagi Jumaat...

.

Sarapan aku pada pagi ini...





Nasi lemak kuah kari dengan telur goreng...




.

9 comments:

t.a.t.a said...

Kat rumah atau kedai?

tasekM said...

hilang la rasa nasi lemak tu kena dgn kuah kari...

Nizam.Ariff said...

Tata.
Kat kedai mamak...baru ada kari..

Tasekm.
Nasi lemak mamak tak lemak sangat...masih ok lagi.

aza ni said...

kat mastan?

Nizam.Ariff said...

Azani.
Mastan takde nasi lemak...rojak dgn mee je..

Kniedaz said...

kat penang ada nasi lemak lauk gulai ikan masin..mula2 mcm xble bla tp lama2 sedap plak

nyanyisunyi said...

Nasi lemak dgn kuah kari? pirst taim akak tenguk..huhu

Nizam.Ariff said...

Kniedaz.
Nasi lemak tu bkn ke dah masin? Sedap ke?

Nyanyisunyi.
Alaa..aku yg taruh kuah kari tu sendiri...haha

Nizam.Ariff said...

Kniedaz.
Nasi lemak tu bkn ke dah masin? Sedap ke?

Nyanyisunyi.
Alaa..aku yg taruh kuah kari tu sendiri...haha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com