Sunday, February 23, 2014

Buku Lima...

.


Aku rasa aku nak keluarkan buku yang ke-5 dalam tahun ini, kalau ada kudrat nak menaip panjang-panjang, inshaAllah.

Seperti biasa, kalau berjaya buat, buku itu akan diedarkan secara terhad kepada mereka yang mahu sahaja.




.

13 comments:

jeb said...

Saya nak!

Nizam.Ariff said...

jeb.
wuihhh...cepatnya....menaip pun blom mula lagi....haha

ewanthology said...

penulis berbakat ni:-)

Nizam.Ariff said...

ewanthology,
bakat tanpa kemampuan untuk buat pun tak menjadi juga

t.a.t.a said...

Kalau kau malas meh aku taipkan. Nak?

pastu kau upah aku dengan buku percuma tu. cukup la.


ngeee..

Nizam.Ariff said...

tata,
ko kena duduk di sebelah aku kalau nak taipkan kerana ada dalam kepala hotak aku nih... hahaha

sudipVSsenduk said...

harap-harap bila saya dapat buku percuma tu nanti tak disertakan dengan buku lima di muka, Amin...

cinta said...

novel ke?

Nizam.Ariff said...

SvS,
Aih...? Belum apa-apa lagi dah percuma... hahaha....
Aminn..


Cinta,
Takde la... cerita panjang je...

Nasrul Amin said...

Tumpang tnye..aku pnye kreta savvy ada masalah bila aircond bukak..enjin tiba2 mati..hantar bgkel pn bgkel xtau apa masalah...adakah masalah kompresor sperti dinyatakan diatas??

Fia Safika said...

Sy pakai myvi auto tahun 2008. Aircond sy akan berbunyi kuat bila di on dan hanya sejuk bila kereta bergerak. Betulkah itu masalah compressor?

Nizam Rosli said...

ok kereta toyota inova mcm ad bunyi air kat aircond lepas tue minitik kat bawah pasal apa ek..kalau saya punsing stering ke kanan dia mcm bunyi bergesel dan air menitik

Rodenk said...

Boleh jdi comp nk jem

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com