Friday, February 7, 2014

Ini diari Hasri...

.

Aku dah kata itu diari Hasri.
Aku tak ada buku diari, buku diari aku hanyalah kertas sampah, tisu dan kadangkala kotak rokok yang di'barai'kan. Da'wat aku ialah peluh dan air mata.

Hasri, melalui Sepa, beri aku izinnya untuk paparkan dan kongsikan di sini...









Lihatlah lengguk gaya tulisan tangan dan pen da'wat basahnya....




.

8 comments:

tasekM said...

aku masih simpan coretan2 sepa atas kertas.
sebab?
sebab tulisan dia cantik!

:)


.

Nizam.Ariff said...

Tasekm.
Aikk..masa bila Sepa berutus-utus surat ni?
Ko frame kan coretan dia ek?

Rapunzel Cikilolo said...

huhuhu...

aku sebenarnya, tak faham tulisan dia.

Nizam.Ariff said...

Rapunzel.
Tulisan yg mana?
Yg dlm foto tu tulisan Sepa
Tp yg dlm entri seblum ini tulisan Hasri..si alter-ego aku..

t.a.t.a said...

Kertas nipis, pen dakwat basah, memang mengganggu pembacaan.

Aku tak pakai stapler macam tu. Sakit tangan nak staples. Cari yang cover plastik instead of besi.

sepa said...

wah...! tulisan aku ker tu...?!


:)

Su @ Aya said...

wow... macam tulisan aku.

tapi biasanya aku tulis sebelah mukasurat jer, sebab seperti kata t.a.t.a kertas nipis dan dakwat basah, tak ngam.

Nizam.Ariff said...

Tata.
Takpe..sepa kuat...org jantan..haha

Sepa.
Aku pun kurang percaya..haha

Su.
Cantik tulisan ko kalau gitu.
Tulisan aku?...aku sendiri payah nak baca...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com