Thursday, June 5, 2014

Aku nak tonton ini...

.

Semasa 'transformers' masih dalam bentuk kartun, aku tak berminat langsung. Kenal pun tidak. Kerana bagi aku kartun seharusnya boleh menyebabkan aku ketawa.






Tapi apabila ia sudah masuk ke layar perak, aku mula tertarik. Mungkin kerana aku ini meminati sains, mungkin juga kerana aku ini dalam bidang teknikal, jadi apabila ia digarap dengan teknik CGI yang seolah-olah 'hidup', sinaps imaginasi aku mula bersentuhan, mula mencantumkan bingkai demi bingkai figura mati itu lalu menjadikan jasad mati itu seolah-olah hidup di dalam otak.


Dan pada kali ini, ianya menjadi lebih ganas....lebih ganas, lebih aku suka.





.

4 comments:

Daddy Ziyyad said...

Kau adalah.....pelik! :)
Sebab tak meminati Transformer semasa zaman kartun nya..
Voltron kau suka tak?
Thundercat?

:P

Nizam.Ariff said...

DaddyZ.
Semua tak suka...sbb pergerakkan kartun tak smooth. Aku suka tonton otromen lagi....haha

LydSunshine said...

Aku setuju dgn Daddy Ziyyad. Ko mmg artistik sejak kecik. Masa kecik pon dah pandai nak consider pasal smooth tak smooth ke.

Aku pun tertunggu transformer baru dan makin bersemangat nak tgk sebab heronya dah bertukar. hero dulu tu mcm erkkk....

Nizam.Ariff said...

Lyds.
Ye ke dah tukar?
Takpe, aku minat tang dinosour tu.
Yg sblm ni minat kalajengking dgn ulat besar tu...
Aku sukar yg ganas...bkn heronya...haha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com