Tuesday, November 18, 2014

Kamu hadiahkan aku ruang kosong...aku penuhinya dengan kamu

.


" Ruang kosong aku dah penuh....
   Tinggal ruang penuh saja yang masih kosong."

Aku tinggalkan komen spontan itu di satu blog.


Aku sendiri pun tak pasti apa sebenarnya maksud aku. Mungkin sekadar bermain dengan kata-kata. Tapi aku rasa mesti ada sesuatu yang berlegar-legar dalam kotak fikiran. Masakan dalam banyak-banyak ayat, yang itu juga yang aku tulis?


Apakah ruang kosong seorang lelaki?


*berfikir...dan berfikir....*



Kau lukiskan wajahmu di ruang kosong
    yang aku nampak adalah wajahku..






.

8 comments:

Rapunzel Cikilolo said...

ceceh...

cakap je la, ko beri kata-kata ni utk isteri ko...

sweet giler...

:P

Nizam.Ariff said...

Rapunzel.
Sila jgn terpengaruh kpd aku....haha

Daddy Ziyyad said...

kau terlalu jiwang.

kah kah kah

Nizam.Ariff said...

Daddyz.
Kah kah kah.....ko jgn kata ko tak ek..

ewanthology said...

ruang kosong bagi lelaki berkahwin spt saya ialah waktu lepak minum petang bersama kawan2.

Nizam.Ariff said...

Ewan.
Klu begitu, aku pun kosong juga.....haha

CiKPuaNLawA said...

jangan nak kosong sangat...

kekosangan itu kadang2 menbuat kan kita ni lupa alpa dan leka....

bersyukur dengan ruang kosong yang telah di penuhi..

redha lah ruang penuh yang kosong itu...

InShaaAllah.... IA sentiasa beri kan yang terbaik untuk kita...

boleh jawab gitu..!?..

meh lukis gambo saya nampak ape...?!.... hahahaha

Nizam.Ariff said...

CPL.
...ermmm..nampak laut...ombak...gunung..dan mentari...hehe
Oppss...ada kicauan burung juga.

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com