Saturday, January 10, 2015

Sepetang di hari Sabtu...






Dengan kawan-kawan....






.

10 comments:

Daddy Ziyyad said...

kat mana ni bro?
aku kalau ke tempat macam ni,aku tembak sunset...sebab memancing aku tak minat :)

Nizam.Ariff said...

Daddyz.
Kat angler's heaven....skrg x tau apa nama kat pulau indah paling hujung.

aizamia3 said...

En. Suami saya sukalah memancing ni.. kalau saya tangkap gambar selfie jelah hehehe..

Nizam.Ariff said...

Aizamia.
Ada aktiviti korek pasir utk yg x memancing...hehe

ewanthology said...

dapat ikan, siang, buat ikan bakar, makan terus kat tepi laut...fuh, nikmat tu

Nizam.Ariff said...

Ewan.
Blom lg sampai ke tahap tu...nnt mgkn buat mcm tu.

LydSunshine said...

Hasilnya mana? Tunjuk la skit.

Nizam.Ariff said...

Lyds.
Ada la sikit. Tapi nak menunjuk-nunjuk...haha

Najib Ariyan said...

so?? dapat ke ikan tu... hehehe

Nizam.Ariff said...

Najib.
Dapatlah gelama n ikan duri..hehe

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com