Thursday, April 23, 2015

Berkeluh....

.


Lengan bersilang di dahi
Mata merenung ke siling
Renung aku jauh...tembusi atap
Melihat catatan di balik awan
Aku eja...satu-satu...payah nak faham
Kadang-kadang catatan cerita
Kadang-kadang wayang gambar
Jenuh aku cari kaitannya
Kadang-kadang berjumpa
Biasanya tidak!

Aku pejamkan mata
Tertutup segala lembah dunia
Limbah hitam dan bau busuk menusuk
Rongga nafas seolah-olah tersumbat
Terhenti nafas aku sekejap
Tercungap-cungap menangkap angin
Kasihan

Aduh.....aduhaiii
Dikau itu
Seksa aku.





.

3 comments:

SuzieLAWAti said...

ingat kat blog kak izat je ade habuk.. sini pon ade habuk jugak... ;(

cinta said...

ok. tak faham.
hee..

fadh leyanie said...

runsing otak pikiran mu

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com