Friday, May 8, 2015

... dan semalam pula...

.





Dua ketul ayam goreng bersalut rempah
Dan sayur kobis
Harga: 6 ringgit.

Masih ada tempat2 tertentu yang "berbaloi"
walau dalam era GST ni
Rasa dan tempat mungkin kurang selesa
tapi okey saja bagi aku.





.

5 comments:

Rai OurKizuna said...

sejak era GST ni, aku pun tak memilih dah.. nak pilih sangat.. makan je kat rumah.. hehehe

cinta said...

Kalau amik ayam memang kena dua ketul eh?

Rapunzel Cikilolo said...

enam ringgit memang murah abad ini.

masa matrik dulu, lauk mcm ni rege 2.50 je.

tu dalam 5 6 tahun lepas la.

huahuahua.

ewanthology said...

makan kat warung lebih jimat skrg ni.

Nizam.Ariff said...

Rai.
Kalau ada masa nak masak mmg bagus...

Cinta.
nak ratah daging peha puas-puas....hiks.

Rap.
Betul tu...20 thn dulu, roti canai baru 50sen.

Ewan.
Kena pilih gerai gak. Ada yg naikkan harga juga...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com