Wednesday, May 20, 2015

Di balik lipatan hati ini, ada hamparan baldu...

.

Di dasar hati ini ada sesuatu
ia mahukan sesuatu
Dan di sudut hati di sana pula
ada sesuatu
ia menolak sesuatu itu

Tolak dan tarik dan tolak...
siapa yang menang, aku ke situ
Aku ikutkan sahaja....


Ayam Marmite...aku dengar mcm 'termite'

Daging Kong Pao



Aku insan yang lemah...senang tergoda nafsu.
walau wabak GST melanda dan sedang
merubah susunan DNA aku...




.

8 comments:

cinta said...

entri ni walaupun ayat bunga-bunga aku boleh faham dengan jayanya dari awal sampai akhir.

tahniah untuk aku.

tepuk tepuk.

Rai OurKizuna said...

marmite tu rasa macam mana..? biasa jugak dengar..tapi sbb bunyi macam termite aku takut nak makan.. ahahaha

aizamia3 said...

Susunan DNA dalam diri ini masih kabur dengan penerimaan GST.. Tekanan darah boleh mencanak naik jadinya.. hehehe..

Rapunzel Cikilolo said...

marinate membuatkan duit kite terminate...

hehe.

Nizam.Ariff said...

Cinta.
Yeay!!! Tepuk tepuk tepuk.....tahniah.

Rai.
Rasa manis je....macam pati marmite tu kut.

Aizamia.
Take care of your pocket health ya....haha

Rap.
Haha...bidalan yg menarik...

Kakzakie said...

Bila keinginan menerjah naluri,poket pun padat bersedia, GST semua tak ada dlm perkiraan. Kemampuan itu yg ada dlm minda..

SuzieLAWAti said...

tengah meroyan eyhh..?!

Nizam.Ariff said...

Kakzakie
Lupa daratan jap

Suzie.
Haah...pandai teka ek?

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com