Friday, November 6, 2015

Kualiti Jepun??? SRS Airbag Inflator

.

Orang Jepun terkenal dengan budaya kualitinya.

Tapi kalau namanya manusia, janganlah
nak percaya sangat.
Mana perginya Kaizen?
Mana dia TQM?

Dapat buletin dan surat suruh betulkan airbag inflator. Bahaya sangatkah?


Kereta aku dipanggil semula untuk ditukar
komponen SRS (airbag). Dan aku pasti ada
ramai lagi turut dipanggil.

Aku diminta buat appointment di pusat servis.
Buang masa hujung minggu aku je.
Aku nak suruh mereka datang sendiri.



Faulty SRS airbag Inflator Honda, Honda Malaysia recall


.






2 comments:

cinta said...

Idea yg last tu sgt bagus. Hehe.

Btw rasanya airbag honda ni isu global.
Dah ada fatal incident pn. Kat msia pn ada.

The Guide Genius said...

kalau perodua?

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com