Saturday, March 7, 2009

Jawapan untuk versi ke 2

Aku singgah kat rumah Addy. Rupa-rupanya, dia pun dah ter'kencan' gak. Tak pe, aku jawab lagi utk versi org muda.

1. Naik KTM ke utara. Biar lambat, tak pe. Asalkan terkurung bersama-sama dalam gerabak.

2. Dalam bot menuju ke sebuah pulau. Satu joran turut aku labuh, mana tahu dapat pari, buleh bakar dan makan sama-sama.

3. Di sebuah pulau yg putih pasirnya. Duduk dekat unggun api sambil memetik gitar, sementara tunggu pari siap dibakar.

4. Melihat matahari terbenam di dada laut selatan. Bila tenggelam je matahari, boleh solat maghrib berjemaah dan berdoa agar esok matahari timbul ikut belah Timur.

5. Menidurkannya....


Aku tak ada fantasi yg begitu-begitu. Mama lah fantasi aku masa bujang dulu. Cuma tempat dan suasana kencan tu yg sukar nak capai, masa dan wang, itu kekangannya. Dan aku tak perlu berfantasikan org lain. Kecuali si Tasek Merah yang aku berfantasi yg bukan-bukan, semenjak dia tonjolkan wajah ayunya... hahaha...



.

6 comments:

Water Lily said...

* Menidurkannya..serius? Atau ko salah eja nih..haha!

Apa ko berani berfantasi ttg TM. Nanti darling dia sihir ko hahaha!

Tapi orang lelaki tak main la sihir santau ni. Depa pakai senapang,C4. koktel malotov kan..kan

addyaholix said...

menidurkannya atau menidurinya? haha! entah kenapa tiap kali masuk sini aku selalu fikir yang bukan-bukan. mungkin itu tanda aku makin dewasa bang haha!

"Asalkan terkurung bersama-sama dalam gerabak". yang ini mengundang perasaan ingin tahu yang meluap-luap bang =)

kamu yang pertama jawab TAG aku bang! =)

tasikmerah said...

jom bang kita berkencan. tempat paling 'best' di TI. mastan ghani depan fajar. eh... the store la sekarang bang.

'awak kucing...?'

'saya cakcibor...!'

wahahahahahahaha....!



.

Water Lily said...

Haha! Addy kasi satu sep! Ingat akak ja yang fikir gitu :D

Nizam.Ariff said...

Waterlily,
menidurkannya. mmg eja camtu sebab takut adik Addy tahu...hahaha. Abih tu, kalau dah berdua....mestilah solat berjemaah...

Addy,
kalau dah sunat kira dah dewasa...
terkurung dalam gerabak keretapi plg best! tak ada polis khalwat ...hah! jgn fikir nak buat camtu, sia-sia je aku dpt dosa subahat...hahaha

TM,
ye ke dah jadi the store? musykil ni... tak ramai org tau cakcibor tu mende. ada kawan kl tanya aku, aku ckp cakcibor tu binatang bersyap 4, kaki pun 4...hahaha

waterlily,
Akak sebenarnya berjiwa muda cam Addy...

日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com