Thursday, February 3, 2011

Makan Busat !!!

Makan busat (besar) di Pernu-Umbai.

Gua tatak (tak) bohong, itu Siakap aaa.. dia punya yinsang (in-sang) banyak melah woo (merah). Itu Jinahak (Jenahak) pun samaa... selupa (serupa) itu tumit kaki anak dala (dara).

Manyak (banyak) fleshhh (err... tak pasti, 'fresh' atau memang 'flesh'...)





Haiyoh! Sulah (sudah) abis lor...
Sumua (semua) sulah (sudah) masuk ini pelut (perut)....




.

9 comments:

ckLah@xiiinam said...

Orang lain yang raya, dia yang tukar telor....haiyaaaa!!!




:D

ckLah@xiiinam said...

Oh ya!
'Tukar telor' kata ckLah tau! Telor bermaksud 'gaya sebutan'

.......bukan telur ya!

Aku said...

Cklah,
Melayu kan ke mudah lupa...?
Hahaha

Cklah,
Eh silap.. kita bukan Melayu kan cikgu? jadi kita masih tau asal usul kita.. hahaha

tasekM said...

ih ih ih...

gua baru ingat nk pergi makan busat kat tempat sama malam tadi.
tapi tak jadi.

nasib baik la.
kot2 terserempak dgn lu.
mmg gua menyamar jadi jalan raya je la.
gua pemalu.




.

Aku said...

TM,
Malam tadi angin kuat...macam ribut kat sana.

AZANI said...

salam zam
ini kat parameswara ke?
lama dah ke sana...

Aku said...

Azani,
tak...kat Asam Pedas...

ashley said...

Ko tak ajak adik Syirah sekali ke?

AZANI said...

salam zam
aku baru google, banyaknya...hajah mona, claypot.....blur blur...

salam hidayatun....

tumpang lalu zam....

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com