Friday, March 25, 2011

Hibernasi 3: ... dan hujan pun turun mencurah-curah di luar sana

.


Malam-malam jumaat begini, sedang aku leka diulit kata-kata dari si polan dan si polan, juga tetikus yang diserang kantuk, juga meja tulis yang semakin membahang, kedengaran gemersik angin menampar-nampar tirai di dedaunan tingkap.



... dan hujan pun turun mencurah-curah di luar sana.







Apa barang termenung sorang-sorang malam-malam begini....



Dan tik.. tok.. tik... tok... pun terus mengejek-ejek aku.....

Macam nak hempas je jam kat bawah tu...

v
v
v
v


.

5 comments:

kakpah said...

hempas je zam. nanti beli lain yang tak memekak punya..

AZANI said...

salam zam
hempas jam
eh rhyming lah

ha ha

tengok jam hp udahla...

AZANI said...

salam hajjah
dah sarapan?

tasekM said...

pukul berapa tidur nih....?





.

Aku said...

Kakpah,
sayang nak hempas... jam biologi, dalam otak sendiri


Azani,
pecahla kepala aku kalau hempas...


TM,
tidur kul 4.30am.
kul 6.30am jaga balik...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com