Wednesday, January 25, 2012

Kembali teruna? Kembali dara?

.

Sekali-sekala hati menjadi terhibur dengan hanya melihat beraneka iklan di dalam majalah-majalah yang berkaitan dengan kaum wanita. Lebih-lebih lagi iklan-iklan yang bersifat provokasi tetapi lucu....



Perghhh!!!!.... bukan senang nak kepak..errr kopak.. err kopek durian ketat macam tu...




sejak bila lelaki ada 'teruna'?



jangan pandang rendah akan khasiatnya... kalah sebiji durian rapatnya.



Seksa sungguh!!!



.

15 comments:

AZANI said...

memang seksa...

-wos- said...

kembali dara?
taknak aku.

@xiiinam said...

Yang dah nak menopos macam ckLah ni...errr....eh, tak nak lah!

Aku said...

Azani,
seksa ke seksi? hahaha



Wos,
ye tak ye... yang jantan suka, yang perempuan merana... tapi sekali sekala apa salahnya... keh keh keh

AZANI said...

aku bayangkan kopek durian tu...nak nak durian tembaga...puh...durinya lagi...


itu yang seksa. ha ha ha

cheqna said...

hehehehehe

@xiiinam said...

Aik? Komen ckLah masuk spam ya? 18 SX kot...hehehe

tasekM said...

aku pun tak nk dara balik.
sakit!

kakaka....





.

Aku said...

Cklah,
ubat-ubatab tu untuk yang dah menopos kut? aku puntak ambil tahu... aku menopos lama lagi.. kehkehkeh..



Azani,
durian tembaga berduri tajam la ada thrill... silap sikit terluka weh... hahaha



Cheqna,
mu tunggu dan lihat ye dik, nanti sampailah masanyer tu... kakaka



Cklah,
haah.. masuk spam... blog dah gila... hahaha



TM,
ye ke sakit? Aku tak rasa sakit pun... lemak berkrim macam durian tembaga bak kata Azani tu je.. keh keh keh...

dah, cepat beli surerapat sebotol...

@xiiinam said...

Haha...blog kena santau.

Aku said...

cklah,
tu la... ada jin ifrit yang jadi jaga.. keh keh keh

kucingorengemok said...

nak yang macam durian, gi beli durian la

Aku said...

KOG,
maksud ko, anak dara dusun durian?


kakaka..

sepa said...

durian mengkal.! mmg susah bukak, brader. :)

*yg masak-ranum, senang. hehehe

Aku said...

Sepa,
durian yang masih beluk cukup masak atau masih 'sunti' memang la payah nak dibuka... dan kalau dah masak sesangat, dah seminggu jatuh ke tanah, tak payah nak kopek-kopek, dia dah merekah sendiri... kakaka

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com