Friday, January 20, 2012

Yang bertelanjang bulat dipakaikan kain pelikat....

.


Kadang-kadang, seni itu menjadi perkara-perkara yang biasa menjadi tak biasa. Benda-benda yang elok bertelanjang bulat tiba-tiba dipakaikan kain pelikat... idea siapalah ni.



bukan kain.... semacam anyaman dari daun mengkuang...



Salam pagi Jumaat yang indah..!

Cuti hujung minggu yang luar biasa panjang ni ada pelan nak ke mana-mana?




.

10 comments:

kucingorengemok said...

lepas 1st feb la sambung cuti baru best, orang kerja shah alam tak menyibuk sesakkan jalan, keh keh

cheqna said...

x panjang pun cuti...hari ni ngan esok je..ahad keje

mama azfar said...

InsyaALLAH balik kampung beraya Cina. Gong xi..Gong xi..! Hikksss.. :p

jeb said...

perempuan pakai kain batik nampak sexy..haha..

cuti panjang ni gua ambek kesempatan berjumpa bini dan anak..cilake betul..nak jumpe bini ngan anak pun kene cari kesempatan..

tasekM said...

bior le pakai kain.
manis sikit.
tak elok bolen2 nih...
masuk angin.



.

sepa said...

brader, gua mintak tolong satu jeh...
buh kasut ngan cap la pulak. hehehe...

sudipVSsenduk said...

org yg patut ditutup auratnya tak pulak disampul elok skrg ni...

balik kampung di Johor ziarah pusara emak..

Aku said...

KOG,
weh.. Shah Alam dah lenganglah, padahal ramai orang melayu... dah kalahkan orang Cina nak sambut tahun baru... hahaha




Cheqna,
alohhh.... tak cuti ek... Isnin selasa baru cuti ek...



Syirah,
Balik Pahang kan? gong xi...
mak aku tak amalkan budaya tahuun baru cina, tak pernah makan Yee Sang...



Jeb,
ko jangan ambil kesempatan ke atas bini ko.. ganas sangat bunyinyer tu.. hahaha



TM,
kalau tak ada kain, selimut pun jadi kan? hahaah



Sepa,
mana nak bubuh cap, kepalanya tak ada... kakaka



Sudip,
betul sungguh tu! pelik kan?

mama azfar said...

Balik Puchong la bro! Apa ke jauhnya Pahang.. :p

Aiikkk...mak bro Cina gak ke? Hehe..

Yee Sang tu tak ada daging la. Semuanya sayur-sayuran yg dipotong halus. InsyaALLAH dijamin halal.. :p

Aku said...

Syirah,
Laaaaa... jauh sangat la kampung ko tu ek.... hahaha

Yee Sang tu tak ada orang buatkan dan tak ada orang ajak makan.. tu sebab tak pernah makan....

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com