Monday, February 27, 2012

Batu hitam di atas baldu hijau...

.


Ini bukan kubur batu purba, harap ma'alum...

Secara sinisnya aku boleh kata rumput/lumut itu memberikan kesan 'kusyen' (cushioning effect) kepada kaki-kaki yang memijak batu-batu kelikir itu. Secara sinisnya juga aku boleh minta dibiarkan sahaja lumut/rumput itu di situ dan jangan dibersihkan kerana kesannya cantik pada mata yang memandang.


Kalaulah rumput/lumut itu tebal sikit lagi, bukan setakat berlari, berjoget pun aku boleh di atas batu relfeksologi kaki itu.


Jom joget... "ek ah ek ah! ek ah ek ah!... sebulan sekali aku merinduimu (amboi-amboi enak, amboi-amboi enak).......". Sila kepak-kepakan tangan, ya....






.

11 comments:

cheqna said...

hahahahaha
lagu sape erk???
mas idayu kan???

Aku said...

cheqna,
haah... kakakaa
jom dangdut....!

tasekM said...

aku membayangkan ko kepak2 tangan.












rasa nk bg penerajang.

:p


.

kucingorengemok said...

adoi tas... sakit perut aku terbayangkan gergadol mengepak tangan

sepa said...

pak ketipak ketipung...
bunyi gendang bertalu-talu,
pura-pura bingung...
hati dalam bagai digaru.

*(aku berjoget je la... bulih.?!...)

AZANI said...

orang kata kalau mampu bertinjak atas batu batu tu tanpa rasa sakit , maksudnya sihat dalaman dan luaran....

kalau sampai boleh bersilat dan berkepak bagai jentayu galunggung....peh...dashat tu....

Wanpetunjuk said...

Kat mane ni encik?. Boleh tahan jarak batu2 nye, kalau mcm ni mmg kena menari...

ckLah @xiiinam said...

Betul punya sinis daaa....B

Aku said...

TM,
daripada terajang aku, baik ko terajang batu-batu tu.. ada gak dapat refleksnya ... hahaha



KOG,
ek ah ek ah.... Hahaha.
perut boroi pun boleh dangdut pe.. hahaha



Sepa,
ok gak tu..
kalau zapin lagi best....



Azani,
bersilat bagai sebab kaki dah sakit ... hahaha




Wan,
itu di taman tasek S.Alam... tempatnya terpencil sikit... itu yang boleh berdangdut ... hahaha




CKlah,
Hahaha....
biarkan saja pun cantik juga tu...

ASH said...

Ish gegarrrrrr bumi!
Usah nyer lerr..

Aku said...

Ashley,
aku dah kurus la kak...
keh keh keh

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com